Disney Channel are o nouă identitate vizuală
Reading Time: < 1 minutÎncepând din 1 septembrie 2022, Disney Channel are un nou logo și o nouă identitate vizuală. Prin noul branding, echipa a dorit să consolideze atributele principale ale canalului: aventura, distracția, eroii neașteptați și, mai presus de toate, prieteniile – toate fiind specifice copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 9 ani.
„Portofoliul de canale lineare Disney își menține popularitatea în România și în alte țări din Europa Centrală și ocupă poziții de top în categoriile lor. De aceea, investim constant în dezvoltarea ofertei noastre de programe și a canalelor liniare, lucru evidențiat și de noua identitate vizuală Disney Channel. Sperăm că modificările vizuale propuse de Disney Channel vor fi apreciate de telespectatorii noștri fideli”, afirmă Edyta Pytlewska-Mele, VP și General Manager Networks în cadrul The Walt Disney Company Central Europe.
Disney Channel găzduiește unele dintre cele mai cunoscute seriale și cele mai iubite personaje ale copiilor, de la eroi neașteptați precum Marinette care se transformă în Buburuza, în seria „Miraculos: Buburuza și Motan Noir”, până la distracție și râsete cu seriale precum ca „Familia Green la oraș”, și prietenie care vine în toate formele și dimensiunile în producții precum „Fantoma și Molly McGee”.
Programele Disney Channel aduc în prim-plan valori care îi șusțin pe copii să facă față provocărilor vârstei, încurajându-i să creadă în ei înșiși, să-și urmeze visele și să petreacă timp de calitate în compania familiei și a prietenilor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz