Discovery Media a deschis vânzarea de publicitate și pentru HGTV
Reading Time: 2 minuteÎncepând cu luna septembrie, HGTV se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media, regia de publicitate a Discovery România, din care fac parte și Discovery Channel, Travel Channel, TLC, Eurosport 1 si Eurosport 2. Televiziunea a intrat în portofoliul global Discovery în urmă cu doi ani, odată cu achiziția companiei Scripps, iar emisiunile HGTV au intrat în grila TLC pentru România din mai 2019.
”Emisiunile din grila HGTV au fost urmărite de un număr foarte mare de telespectatori odată cu lansarea televiziunii în România, în luna ianuarie a acestui an, confirmând faptul că acest tip de conținut, despre casă și grădină, este foarte popular și apreciat local”, declară Iulia Popa, Senior Sales Manager Discovery Media.
HGTV a intrat în sistemul de măsurare a audiențelor în luna iulie 2020 și s-a poziționat încă din prima lună ca stația numărul 2 pe piața TV din categoria televiziunilor de non-ficțiune, atât ca rating, cât și ca share. În luna august 2020, HGTV a devenit liderul categoriei în prime time, cu un rating mediu de 0.18 și o cotă de piață de 0.8 pe targetul comercial 18-49 urban, înregistrând și cel mai mare timp de vizionare din această categorie (81 de minute zilnic) și unul dintre cele mai mari de pe piața TV în general.
În ceea ce privește audiența, televiziunea are afinități foarte bune pe targetul urban 18-49 studii și venituri medii și superioare, urban Esomar AB, angajați cu funcții de conducere din mediul urban, femei 18-49 cu studii medii și superioare.
Profilul demografic al stației se împarte după cum urmează: 54% foarte tineri (15-44 ani), 40% studii superioare, 41% Statut social superior Esomar AB, 57% locuiesc în București și orașele mari.
Printre emisiunile HGTV se numără: ”Vânătorii de case”, ”Specialiști în renovări”, ”Câștigător la loterie, caut casă”, ”Renovări pe plus sau minus”, ”Case renovate și salvate”.
Postul HGTV este disponibil în rețeaua Digi România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz