În decembrie, Discovery vine cu o premieră și lansează “Produs în România“, prima emisiune locală din ultimii ani. În fiecare episod, telespectatorii vor putea afla cum se fabrică diverse produse în România, dar și în străinătate.
“2024 a venit cu mai multe noutăți la televiziunile din portofoliul nostru. În premieră în România, TLC a adus producții și seriale de ficțiune, iar programul Warner TV sărbătorește evenimente internaționale și actori celebri cu filme dedicate, iar la Eurosport am lansat prima emisiune regională pentru Jocurile Olimpice, produsă în România și transmisă live în cinci țări. La Discovery am trecut de la un feed regional la unul exclusiv pentru România, care ne-a permis să introducem în program emisiuni și documentare cu relevanță locală. Iar acum mă bucur să anunțăm faptul că facem un nou pas pentru telespectatorii Discovery, prin lansarea producției locale Produs în România, care vine în completarea grilei actuale de programe și ne va prezenta cum sunt fabricate diverse produse în România și în alte țări.”, spune Andrei Grigorescu, Group Vice President Commercial CEE & AdSales MENAT la Warner Bros. Discovery.
Emisiunea “Produs în România“ va avea premiera la Discovery pe 29 decembrie, la ora 19:00. Fiecare episod va prezenta cum se fabrică un produs în România, dar va aduce și informații despre procesele de producție din străinătate pentru obiecte din aceeași categorie. “Produs în România“ va avea patru episoade, care vor fi difuzate lunar.
“În fiecare lună, Discovery le va aduce tuturor telespectatorilor informații despre cum se produc diverse gustări, obiecte din ceramică, instrumente muzicale și băuturi atât în România, cât și în întreaga lume. Fiecare episod va aduce un mix de produse locale și internaționale și le va oferi celor care urmăresc Discovery informații neștiute din culisele proceselor de producție, aducând în prim plan talentul și profesionalismul local. Ne bucurăm să avem ocazia de a lansa o emisiune locală pe care o realizăm în parteneriat cu GroupM România, cărora le mulțumim că s-au alăturat proiectului nostru.”, declară Marinela Marin, Senior Ad Sales Manager România la Warner Bros. Discovery.
Noua emisiune locală “Produs în România“ este realizată de Discovery în parteneriat cu GroupM și este produsă de Studio Set. Fiecare episod va fi narat de actorul Șerban Pavlu.
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a două noi magazine în comuna Vladimirescu, pe data de 12 decembrie…
HP a publicat un nou raport care evidențiază implicațiile uriașe asupra securității cibernetice ale faptului că dispozitivele nu sunt securizate…
În 2024, AMZEI continuă să fie un punct de referință în peisajul cultural al Bucureștiului, parte dintr-un demers amplu de…
Gheața arctică este fundamentală pentru reglarea climei globale și menținerea ecosistemelor din această regiune. Tom Meijeraan este cofondatorul Arctic Reflections,…
Violența în relațiile adolescenților este mai prezentă decât ne-am aștepta, iar dialogul deschis și informarea corectă sunt esențiale pentru a…
În primul semestru al acestui an, companiile de asigurări Membre ale UNSAR au plătit despăgubiri de peste 24 milioane lei…