Discovery Channel dezvăluie o nouă identitate vizuală prin noi programe
Reading Time: 3 minuteDiscovery Channel, lider global în divertismentul inspirat din realitate, dezvăluie o nouă identitate de brand oferind conținut care duce mai departe promisiunea de a inspira generațiile viitoare de fani. Noua identitate este inspirată de popularitatea brandului la nivel global și de noile emisiuni.
Campania scoate la iveală noul logo, un glob rotativ în interiorul literei D, o imagine care dezvăluie fiecare continent, reiterând prezența globală a companiei.
“Prin această inițiativă, celebrăm istoria brandului Discovery și îi oferim în același timp un nou înțeles pentru viitor. Este foarte important să le reamintim oamenilor cine suntem și să ridicam ștafeta mai sus pentru generațiile următoare. Întreaga lume, reprezentată prin globul pământesc, a stat întotdeauna în centrul ADN-ului de brand și ne dorim ca fanii noștri din prezent, alături de generațiile viitoare, să rezoneze cu poziționarea noastră. Continuăm să le oferim fanilor noștri mai multă inspirație pentru viitor, prin programe și servicii noi, disponibile pe orice tip de ecran.
În mod specific pentru România, Discovery Channel se află într-o continuă ascensiune, cu o creștere de aproape +26% a ratingului și +37% ca share în primul semestru din 2019, comparativ cu 2018. Ne propunem să alimentăm această creștere, prin noua repoziționare și conținutul difuzat pentru fanii noștri din România,” a declarat Victoria Davies, SVP, General Manager pentru Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală, Discovery Inc.
Discovery Channel anunță o serie de emisiuni sau episoade noi ale unor serii emblematice, bazate pe conținut din domenii precum știință și natură, turbo, meserii extreme, supraviețuire, aventură sau mister, în vederea susținerii noii poziționări a brandului.
Mașini pe alese
Sezonul 15 cu premiera pe 1 octombrie, de la ora 17:00 – Dealerului auto cu experiență, Mike Brewer, i se alătură talentatul mecanic Ant Anstead, într-o misiune automobilistică de a găsi și mașini emblematice pe care să le vândă în magazinul lor din LA.
De ce urâm?
Va avea premiera pe13 octombrie, de la ora 22:00 – Acest serial-documentar explorează una dintre emoțiile primare ale umanității, ura. Prin cercetări științifice și povești din întreaga lume, serialul ridică întrebări precum: De unde vine ura? Cum se răspândește? Cum putem să-i limităm puterea distructivă? Seria este realizată de cunoscutul regizor Steven Spielberg și urmărește evoluția urii și impactul puternic asupra oamenilor și societății.
Un bărbat, o femeie și un copil în sălbăticie
Va avea premiera pe 29 octombrie, de la ora 20:00 –Familia Stafford petrece o lună pe o insulă deșertică îndepărtată din Indonezia, într-un experiment social, pentru a vedea ce înseamnă cu adevărat pentru o familie să locuiasă în sălbăticie. Fără să mai aibă grijă doar de el, Man, Woman, Child, Wild va testa abilitățile de supraviețuire ale lui Ed în situații extreme.
Comori arhitecturale recuperate
Sezonul 14 va avea premiera în decembrie 2019 –Emisiunea îl urmează pe Drew Pritchard, unul dintre cei mai mari dealeri de recuperări ale comorilor arhitecturale din Marea Britanie, în călătoria sa în căutarea de obiecte bizare și uimitoare, nestemate ascunse și comori uitate.
Legends of The Wild
Cu premiera în decembrie 2019 – Prieteni din copilărie și pasionați de viața sălbatică, Damian Duffy și Matt Hoffman pleacă în sălbăticie pentru a cerceta unele dintre cele mai mari mistere ale naturii. Damian este un fost parașutist al armatei australiene și ghid certificat în sălbăticie, iar Matt este fotograf profesionist de animale sălbatice și vânător de furtuni.
Everest: The First Ascent
Data showului este în curs de confirmare – În 1953, Sir Edmund Hillary și Tenzing Norgay au devenit primii oameni care au ajuns vreodată pe vârful Muntelui Everest. Dar oare chiar au fost primii? Există zvonuri conform cărora alți alpiniști au ajuns acolo cu zeci de ani înainte. Acum, în Everest: The First Ascent, o echipă de exploratori îndrăzneți, care folosesc tehnologia de ultimă oră, încearcă să răspundă la una dintre cele mai vechi întrebări din lumea alpinismului
Deep Planet
De asemenea cu data în curs de confirmare – Oamenii spun că spațiul este ultima frontieră, dar pe Pământ încă există locuri care așteaptă să fie explorate. Adâncurile oceanului sunt încă un mister, iar aventurierul și exploratorul marin Victor Vescuvo și-a propus să construiască și să navigheze o navă care putea deveni prima care să mapaze fundul mării.
Campania pentru noua identitate de brand a fost lansată în aprilie 2019,în Statele Unite ale Americii, pe platformele digitale și online ale Discovery. În România, noua identitate este lansată începând cu 16 septembrie.
Puteți urmări clipul de prezentare pentru noua identitate de brand aici.
Noul logo și noile asset-uri ale Discovery Channel sunt disponibile aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz