Discovery CEEMEA vinde publicitatea Eurosport
Reading Time: 3 minuteDiscovery CEEMEA a preluat gestionarea vanzarilor de publicitate pentru Eurosport in Romania. Echipa Discovery Romania asigura astfel atat vanzarea spoturilor standard, dar si a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League.
De mai bine de sase ani, echipa de vanzari din Romania a Discovery Networks gestioneaza vanzarile de spoturi si solutii non-standard pentru Discovery Channel, TLC si Animal Planet.
„Eurosport este o televiziune premium, care le ofera clientilor de publicitate acces direct la publicul masculin up market, complementar profilului actual de audienta al canalelor Discovery. Combinatia intre un portofoliu divers de canale care atinge toate tipurile de audienta relevante, brand-uri puternice si indragite de publicul din Romania si experienta echipei de vanzari din biroul Discovery de la Bucuresti, face ca adaugarea Eurosport la portofoliul nostru comercial sa fie solutia perfecta pentru clienti si o oportunitate excelenta pentru noi de a extinde vanzarile de publicitate in Romania,” a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, VP, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.
Canalul este prezent in ofertele tuturor operatorilor de cablu din Romania, oferind continut sportiv premium foarte divers, de la fotbal, tenis si snooker, pana la sporturile cu motor, cele de iarna si ciclism, inclusiv competitii renumite precum Roland Garros sau Turul Frantei.
Eurosport a inregistrat o crestere de 33% a audienţei (public comercial, 18-49 de ani) in perioada ianuarie – iunie 2014, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Recent, finala feminina de la Roland Garros a generat audiente record in istoria Eurosport, generand o cota de piata de 18,21%. Astfel, Eurosport a fost al doilea cel mai urmarit canal din Romania la momentul respectiv.
In Romania, Eurosport a achiziţionat drepturile de transmisie pentru Barclays Premier League pana in 2016.
Discovery Networks Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK), compania Pay-TV nr. 1 in lume, care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonati in peste 220 de tari si teritorii. Discovery Networks CEEMEA detine un portofoliu alcatuit din 12 branduri de televiziune, in frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD Showcase, dar din produse si servicii comerciale si educaţionale de top. Programele noastre sunt difuzate in 19 limbi, ajungand la peste 260 de milioane de abonaţi din 105 ţari, de pe trei continente.
Grupul Eurosport este cel mai mare grup media de sport din Europa. Eurosport, canalul Nr 1 la nivel pan-european, difuzeaza programe in 20 de limbi, ajungand la 135 de milioane de abonaţi din 54 de tari. Eurosport HD este varianta in format high definition a Eurosport. Eurosport 2 ajunge la 72 de milioane de gospodarii din 51 de tari, programele sale fiind traduse in 18 limbi. Eurosport 2 HD a fost lansat in august 2009. Eurosport Asia-Pacific ajunge in 16 tari din regiune si a lansat si un canal HD, in septembrie 2011. Eurosportnews este canalul de stiri sportive distribuit in intreaga lume. Eurosport.com, cea mai importanta platforma multimedia de sport din Europa, inregistreaza 23 de milioane de utilizatori unici pe luna (comScore), pe o retea internaţionala de website-uri pe teme sportive, traduse in 11 limbi, inclusiv pe site-uri care funcţioneaza sub brandul Yahoo! in Germania, Spania, Italia si Marea Britanie. Aplicatiile mobile gratuite Eurosport.com sunt disponibile in 10 limbi. Eurosport Player, serviciul TV online al Eurosport, ofera programe sportive live si on-demand pentru utilizatorii din 53 de ţari, iar aplicaţia Player este disponibila pentru mobil, tableta si TV conectat la internet in 40 de ţari. Eurosport Events este o divizie a grupului specializata in managementul si promovarea evenimentelor sportive internaţionale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz