Business

Dinozaurii fac profit: Dino Parc Râșnov a avut venituri de peste 17 mil. lei în 2021

Reading Time: 3 minute

Dino Parc Râșnov, cel mai mare parc cu dinozauri din Sud-Estul Europei și muzeu în aer liber, a atras jumătate de milion de turiști în 2021, mai mult 36,21% față de 2020 și cu 4,8% față de 2019.

Totodată, Dino Parc Râșnov a raportat în 2021 o cifră de afaceri de 17.047.800 lei, cu 39,34% mai mult decât în 2020 și cu 12,56% mai mult față de 2019.

Deși la începutul pandemiei de Covid-19 Dino Parc Râșnov a fost nevoit să-și sisteze funcționarea pentru două luni de zile, faptul că este situat în aer liber, pe un teren de 3,5 hectare în pădure, a reprezentat un avantaj pentru companie în anul ce a urmat, reușind să atragă 492.351 de vizitatori, ceea ce îl plasează printre cele mai vizitate locații turistice din România.

„Ne bucurăm că atât de mulți oameni au ales Dino Parc Râșnov ca destinație educațională și de agrement și că am reprezentat o variantă de recreere într-o perioadă atât de dificilă pentru toată lumea. Mai mult, ne mândrim cu faptul că Dino Parc Râșnov a fost una dintre cele două locații din România incluse în primul clasament al destinațiilor din Europa pentru segmentul „copii și familie”, creat de FatherMag.com pe baza review-urilor de pe Google, dar și că am fost incluși în Ghidul Michelin „România 500 Peisaje, Destinații și Experiențe”, ce a apărut anul trecut.”

Adrian Apostu, Managerul Dino Parc Râșnov

Pe lângă dinozauri și traseul din pădure, vizitatorii au mai apreciat anul trecut la Dino Parc Râșnov vulcanul interactiv ce simulează o erupție și platforma care exemplifică trei tipuri de cutremure, dar și camerele cu activități interactive și expoziții din cadrul parcului, precum și locurile de joacă pentru copii.

Tot anul trecut, Dino Parc Râșnov și-a lansat și noul website, cu magazin online integrat, de unde se pot achiziționa bilete de acces digitale pentru parc, iar peste 5% din totalul vizitatorilor au ales această variantă. Reprezentanții parcului estimează că până la finalul anului 2022, numărul persoanelor care vor opta pentru achiziția de bilete online va crește considerabil.

Investiții de 300.000 de euro din fonduri europene

Pentru 2022, reprezentanții parcului au în plan să investească aproximativ 300.000 euro din fonduri proprii, dar plănuiesc și atragerea mai multor fonduri europene.

Printre noutățile vizate anul acesta se numără realizarea unei serii de expoziții științifice și de amuzament, dar și reîntoarcerea la evenimentele fizice, concerte și spectacole speciale în cadrul parcului, unde toată familia va avea parte de distracție.

Dino Parc Râșnov expune cei mai mari și impresionanți dinozauri care au fost descoperiți până acum în lume: Seismosaurus, gigantul care măsura 45 de metri lungime, și Hatzegopteryx thambema, cel mai mare animal zburător care a existat vreodată. Din 2021, parcul îl găzduiește și pe cel mai înalt dintre ei, Diplodocus, care se ridică la peste 11 metri deasupra Pământului, o înălțime echivalentă a două girafe puse una peste cealaltă.

Vizitatorii Dino Parc Râșnov pot vedea și un cuib cu ouă reale de dinozaur, cu o vechime de peste 60 de milioane de ani, precum și alte exponate cu o semnificație științifică și paleontologică importantă.

Expozițiile și exponatele din cadrul Dino Parc Râșnov sunt realizate în parteneriat cu Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa, Universitatea București, Institutul Geologic Român, Muzeul Național Secuiesc, Muzeul Județean de Istorie Brașov și parteneri privați autohtoni și internaționali.

Dino Parc Râșnov are o suprafață de 3,5 hectare, pe care se întinde un traseu cu peste 100 de dinozauri în mărime naturală. Printre alte activități regăsite în parc se numără un traseu de aventură în copaci, o tiroliană, două locuri de joacă pentru copii, o cameră labirint cu lasere, un atelier de pictură pentru copii, un cinematograf 360° și unul 9D, precum și diferite expoziții științifice naționale și internaționale.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

3 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

4 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

5 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

8 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

9 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

11 ore ago