Grupul de companii Telekom Romania anunță că Dina Tsybulskaya a fost numită în poziția de CEO al Telekom Romania Mobile Communications SA, începând cu data de 1 septembrie 2021.
Numirea are loc în urma separării diviziei mobile Telekom Romania Mobile Communications (TKRM) de divizia de telecomunicații fixe Telekom Romania Communications (TKR).
Telekom Romania Communications a fost achiziționată de către Orange, tranzacția fiind recent aprobată de Comisia Europeană. Aprobarea a fost, însă, condiționată de cesionarea participației minoritare de 30% a Telekom Romania Communications în Telekom Romania Mobile Communications (TRMC), care este un concurent direct al Orange.
Dina Tsybulskaya și-a început cariera în industria telecomunicațiilor în 2007, în Grupul Telekom Austria, unde a deținut poziția de Marketing Director până în 2012.
A continuat în Turkcell Group, deținând mai multe poziții de top management în anii 2012–2015, precum Commercial Director, apoi Senior Vice President, iar din 2015 în 2018, poziția de Executive Director în cadrul operatorului de servicii de telecomunicații mobile Life din Belarus. Între 2016 și 2019 a condus Software Development Supervision Committee al Lifetech Corp.
Dina Tsybulskaya a preluat poziția de CEO al Crnogorski Telekom în 18 februarie 2019. Are experiență vastă în dezvoltarea strategiei, marketing și financiar.
Vladan Pekovic își va continua mandatul de CEO al Telekom Romania Communications SA asigurând tranziția până la finalizarea tranzacției.
Tranzacția prin care OTE a vândut cota sa de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications către Orange România a fost anunțată în noiembrie 2020.
Achiziția s-a făcut la o valoare agreată de 497 milioane euro pentru întregul pachet de acțiuni (100%), astfel că valoarea acțiunilor deținute de OTE este de 268 milioane euro, dar aceasta poate fi supusă unor ajustări, la încheierea tranzacției.
Profilele decorative sunt un element necesar în fiecare casă. Sunt mulți designeri de interior ce propun soluții de înfrumuțesare a…
O nouă tendință se observă în industria spațiilor logistice. Potrivit unei analize realizate de dezvoltatorul și operatorul Transilvania Construcții, companiile…
NIVEA, brandul de renume al companiei Beiersdorf, susține diversitatea și incluziunea în societate și s-a alăturat și anul acesta inițiativei…
Alba Iulia și Brașov sunt orașele care candidează pentru titlul ”Capitala Tineretului din România” în 2026, program susținut de către…
După succesul primei ediții #SafeToPlayHub care a câștigat Gold Effie la categoria GenZ Marketing, cea mai aglomerată din competiție, Silver…
În luna iulie 2024, Timișoara se transformă într-un adevărat hub cultural, găzduind o gamă variată de evenimente care vor încânta…