Din online în offline – WatchShop.ro deschide magazin în AFI Cotroceni
Reading Time: 1 minutMagazinul online de ceasuri WatchShop.ro a investit 35.000 de euro în primul său magazin offline, deschis în AFI Cotroceni, ca parte a strategiei de extindere a companiei. Noul magazin expune la vânzare peste 300 de ceasuri și aproximativ 100 de curele.
WatchShop.ro este deja prezent în 15 magazine partenere, în care vinde produsele importate exclusiv în România – Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S, în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Galați. Până la finalul anului, compania estimează colaborări cu alte 10 magazine.
„Deschidem primul magazin offline WatchShop.ro în cel mai mare centru comercial din țară, AFI Cotroceni, datorită poziției bune de care se bucură, a traficului mare și prin prisma proximității față de sediul nostru din bulevardul Banu Manta nr. 60, unde funcționează și showroom-ul de prezentare”, a declarat Dragoș Diaconu, CEO al WatchShop.ro. Acesta a precizat că noul magazin va comercializa ceasuri pe care clienții nu le găsesc în alte magazine fizice de ceasuri și va pune accent pe brandurile pentru care compania este importator unic în România.
WatchShop.ro a înregistrat în prima jumătate a anului o creștere a vânzărilor de 25% față de perioada similară a anului trecut. Cel mai bine vândut produs în această perioadă a fost modelul Garmin Instinct, iar cel mai căutat brand a fost Casio. Valoarea medie a unei achiziții de pe WatchShop.ro a fost de 450 de lei, retailerul estimând că valoarea medie a unei achiziții din magazinul offline va fi cu 20-30% peste valoarea comenzilor online.
Cu un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri, WatchShop.ro oferă și service în garanție și servicii post-garanție. Magazinul deschis în AFI Cotroceni va fi și un punct de ridicare a comenzilor plasate online, dar și locul unde pot fi lăsate ceasurile defecte pentru a fi reparate în ceasornicăria proprie.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz