MarComm Digital

Digitas România și Hanul Boieresc reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”

24 sept. 2024 3 min

Digitas România și Hanul Boieresc reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”

Reading Time: 3 minute

Ce gust are vara? O întrebare simplă, dar la care nu putem răspunde fără să facem întâi o călătorie în trecut, în anii copilăriei fiecăruia dintre noi. O întrebare pe care Digitas România și PENNY au lansat-o comunității retailer-ului, pentru a afla care sunt felurile de mâncare preferate în copilărie, care le trezesc românilor cele mai multe amintiri. Și cum pot fi ele readuse în prezent.

Pornind de la răspunsurile primite în comentarii, Digitas și PENNY și-au propus să reinterpreteze rețetele culinare de altădată în preparate memorabile, pregătite cu produsele 3RO de la Hanul Boieresc. Totul, cu ajutorul renumitului Chef Alex Petricean care s-a lăsat inspirat de amintirile oamenilor și a reinterpretat rețetele menționate de aceștia.

A rezultat, astfel, o nouă serie ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste” – cinci episoade proaspete, dezvoltate pentru mediul digital și – cel mai important – încărcate de nostalgie și inspirație.

,,Pe lângă faptul că ne face zilele mai frumoase (aviz gurmanzilor), gustul mai are o super putere: de a evoca amintiri de demult, acel gen de amintiri care te iau pe nepregătite și te transportă instantaneu înapoi în copilărie, la un orez cu lapte sau o tocăniță pregătite de bunica. În noua serie din Memoria gustului de vară – Rețete de poveste, am vrut să punem lumina tocmai pe aceste amintiri din jurul meselor pe care, sub o formă sau alta, le avem cu toții. Și nu puteam face mai bine asta decât lăsându-ne inspirați chiar de către poveștile oamenilor de pe Internet”, a explicat Lorena Morea, Copywriter, Digitas România.

Ajunsă la cea de-a patra ediție, campania Memoria gustului de vară a devenit un reper important în calendarul de comunicare a mărcii proprii Hanul Boieresc. După ce în edițiile anterioare chef Alex Petricean a călătorit prin diferite locuri din țară, în compania unor ghizi locali, a gătit în natură și a prezentat diverse tehnici tradiționale de gătit cu foc, în acest an ne-am dorit să explorăm o nouă direcție. Astfel, a luat naștere Memoria Gustului de vară – Rețete cu poveste, o interpretare a rețetelor din copilărie, care să readucă în casele românilor preparate simple, dar pline de emoție, cu un strop de creativitate”, a declarat Monica Coman, Team-Leader Advertising, PENNY | REWE România.

Campania a beneficiat de un mix de tactici de comunicare bine structurat, incluzând colaborări cu influenceri din zona de cooking, care au contribuit la promovarea mesajului autentic și emoțional. Ei au creat materiale foto și video prin care au împărtășit propriile amintiri legate de un preparat tradițional și au pregătit câte o rețetă cu produse Hanul Boieresc, inspirându-se din seria de episoade.

Hanul Boieresc, cea mai importantă marcă proprie PENNY, reunește peste 200 de produse 100% românești, de origine locală, ca parte a angajamentului retailerului de a susține pe termen lung producătorii români. Definită prin calitate și varietate, gama propune produse specifice bucătăriei locale, fie că ne referim la ingrediente pentru preparate de zi cu zi sau pentru ocazii speciale.

Echipa Penny România:

Lucian Pavel, Marketing Manager

Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising

Andra Panaitescu, Brand Manager

Mihaela Baciu, Advertising Project Manager

Andrei Cismaru, CRM Team Leader

Andreea Lupu, CRM & Digital Marketing Specialist

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager

Iulia Maria Rosu, Corporate Communications Specialist

Echipa Digitas România:

Ana-Maria Țarălungă, Creative Director

Alexandru Udrea, Art Director

Lorena Morea, Copywriter

Eduard Tomeci, Social Strategy & Influence Lead

Alexandra Trofin, Managing Director

Cristina Olaru, Account Manager

Alexandra Bogza, Project Manager

Dennis Neagu, Project Manager

Teodora Cîrstea, Communications Manager

Mirela Stoian, Communications Specialist

Camelia Efrimov, AV Production Director 

Alexandru Călin, AV Producer

Echipa Starcom România:

Marius Florea, Media Client Manager

Antonina Abusereya, Digital Client Manager

Echipa MSL The Practice:

Bianca Sorescu, Communication Manager

Irina Duminecă, Senior Communication Manager

Ioana Moașa, Communication Director

Camelia Eremia, Client Service Director

Oana Bulexa, Managing Director

Echipa FilmFactor:

George Gugulici, Director

George Mihăilescu, DOP

Vitalie Brega, Photographer

Tino Furtuna, Executive Producer

Andrei Pietroșel, Cristi Gagea & Ana Maria Gagea, Producer

Diana Cuculea, Production Assistant 

Andrei Cojocaru, 1st AD

Mihaela Hognogiu, Scenograf

Daniel Hognogiu, Props Master

Ioana Ieremia & Andrei Tudor, Costume Stylist

Claudia Mușat & Denisa Teianu, MU&Hair

George Dobre, Edit 

Răzvan Dimitriu, Colorizare

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 381 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Array

Articole pe aceeași temă: