Digitas România și Hanul Boieresc reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
Reading Time: 3 minuteCe gust are vara? O întrebare simplă, dar la care nu putem răspunde fără să facem întâi o călătorie în trecut, în anii copilăriei fiecăruia dintre noi. O întrebare pe care Digitas România și PENNY au lansat-o comunității retailer-ului, pentru a afla care sunt felurile de mâncare preferate în copilărie, care le trezesc românilor cele mai multe amintiri. Și cum pot fi ele readuse în prezent.
Pornind de la răspunsurile primite în comentarii, Digitas și PENNY și-au propus să reinterpreteze rețetele culinare de altădată în preparate memorabile, pregătite cu produsele 3RO de la Hanul Boieresc. Totul, cu ajutorul renumitului Chef Alex Petricean care s-a lăsat inspirat de amintirile oamenilor și a reinterpretat rețetele menționate de aceștia.
A rezultat, astfel, o nouă serie ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste” – cinci episoade proaspete, dezvoltate pentru mediul digital și – cel mai important – încărcate de nostalgie și inspirație.
,,Pe lângă faptul că ne face zilele mai frumoase (aviz gurmanzilor), gustul mai are o super putere: de a evoca amintiri de demult, acel gen de amintiri care te iau pe nepregătite și te transportă instantaneu înapoi în copilărie, la un orez cu lapte sau o tocăniță pregătite de bunica. În noua serie din Memoria gustului de vară – Rețete de poveste, am vrut să punem lumina tocmai pe aceste amintiri din jurul meselor pe care, sub o formă sau alta, le avem cu toții. Și nu puteam face mai bine asta decât lăsându-ne inspirați chiar de către poveștile oamenilor de pe Internet”, a explicat Lorena Morea, Copywriter, Digitas România.
“Ajunsă la cea de-a patra ediție, campania Memoria gustului de vară a devenit un reper important în calendarul de comunicare a mărcii proprii Hanul Boieresc. După ce în edițiile anterioare chef Alex Petricean a călătorit prin diferite locuri din țară, în compania unor ghizi locali, a gătit în natură și a prezentat diverse tehnici tradiționale de gătit cu foc, în acest an ne-am dorit să explorăm o nouă direcție. Astfel, a luat naștere Memoria Gustului de vară – Rețete cu poveste, o interpretare a rețetelor din copilărie, care să readucă în casele românilor preparate simple, dar pline de emoție, cu un strop de creativitate”, a declarat Monica Coman, Team-Leader Advertising, PENNY | REWE România.
Campania a beneficiat de un mix de tactici de comunicare bine structurat, incluzând colaborări cu influenceri din zona de cooking, care au contribuit la promovarea mesajului autentic și emoțional. Ei au creat materiale foto și video prin care au împărtășit propriile amintiri legate de un preparat tradițional și au pregătit câte o rețetă cu produse Hanul Boieresc, inspirându-se din seria de episoade.
Hanul Boieresc, cea mai importantă marcă proprie PENNY, reunește peste 200 de produse 100% românești, de origine locală, ca parte a angajamentului retailerului de a susține pe termen lung producătorii români. Definită prin calitate și varietate, gama propune produse specifice bucătăriei locale, fie că ne referim la ingrediente pentru preparate de zi cu zi sau pentru ocazii speciale.
Echipa Penny România:
Lucian Pavel, Marketing Manager
Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising
Andra Panaitescu, Brand Manager
Mihaela Baciu, Advertising Project Manager
Andrei Cismaru, CRM Team Leader
Andreea Lupu, CRM & Digital Marketing Specialist
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager
Iulia Maria Rosu, Corporate Communications Specialist
Echipa Digitas România:
Ana-Maria Țarălungă, Creative Director
Alexandru Udrea, Art Director
Lorena Morea, Copywriter
Eduard Tomeci, Social Strategy & Influence Lead
Alexandra Trofin, Managing Director
Cristina Olaru, Account Manager
Alexandra Bogza, Project Manager
Dennis Neagu, Project Manager
Teodora Cîrstea, Communications Manager
Mirela Stoian, Communications Specialist
Camelia Efrimov, AV Production Director
Alexandru Călin, AV Producer
Echipa Starcom România:
Marius Florea, Media Client Manager
Antonina Abusereya, Digital Client Manager
Echipa MSL The Practice:
Bianca Sorescu, Communication Manager
Irina Duminecă, Senior Communication Manager
Ioana Moașa, Communication Director
Camelia Eremia, Client Service Director
Oana Bulexa, Managing Director
Echipa FilmFactor:
George Gugulici, Director
George Mihăilescu, DOP
Vitalie Brega, Photographer
Tino Furtuna, Executive Producer
Andrei Pietroșel, Cristi Gagea & Ana Maria Gagea, Producer
Diana Cuculea, Production Assistant
Andrei Cojocaru, 1st AD
Mihaela Hognogiu, Scenograf
Daniel Hognogiu, Props Master
Ioana Ieremia & Andrei Tudor, Costume Stylist
Claudia Mușat & Denisa Teianu, MU&Hair
George Dobre, Edit
Răzvan Dimitriu, Colorizare
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 381 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz