Digitalul a murit! Traiasca digitalul!
Reading Time: 2 minute<p> Cristian Pantazi, Managing Director, Kaleidoscope Proximity, spera ca digitalul sa nu mai fie considerat un mediu, ci sa fie natural, integrat in viata de zi cu zi.</p> <p> </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Piata de comunicare prin definitie este o piata competitiva, o piata in care oamenii traiesc si se hranesc cu adrenalina castigului si mereu tind spre acea confirmare a valorii lor, pe care numai un festival serios si consecvent in promisiunea lui o poate da. Creativitatea este coloana vertebrala a acestei industrii si este normal sa existe un festival care sa premieze obiectiv benchmark-ul de creativitate din aceasta piata.</p> <p> </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea in online si cat de mult credeti ca s-a dezvoltat acesta categorie in ultimii ani?</strong></p> <p> Creativitatea este importanta oriunde, oricand, iar online-ul se inscrie firesc in acest deziderat. Nu stiu daca mai putem vorbi de online ca de o categorie, nu in contextul in care traim digital, si experimentam digital. Este foarte bine ca “online-ul” creste, dar ar fi si mai bine sa se si maturizeze. Iar acest lucru se poate intampla numai in masura in care si clientii vor incheia parteneriate cu agentiile lor pentru a impinge piata mai departe.</p> <p> Cred ca este evidenta efervescenta si aportul pe care acest mediu il are in multe campanii de comunicare, fie ca este folosit ca mediu principal sau ca mediu de suport.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce sperati sa se intample in urmatorii ani in acesta categorie?</strong></p> <p> Sper sa nu mai fie o categorie, sa nu mai fie considerat un mediu, sa fie natural, integrat in viata de zi cu zi ca peste tot in lume. In momentul in care CEO-ul P&G declara ca “digital is dead” pentru ca totul este digital, inseamna ca avem o problema de perspectiva. Ne uitam piezis si inca insistam sa vorbim de medii si canale, cand discutia ar trebui dusa in zona de content si relevanta.</p> <p> </p> <p> Si vorbind despre perspectiva – Facebook nu este digital, abia aici putem discuta doar de un mediu. Inca exista perceptia in piata ca daca esti pe Facebook inseamna ca “faci online”. Gresit! Facebook este un mediu care trebuie folosit intr-un anumit context, cu un anumit scop, si nu ca un substitut pentru comunicarea digitala.</p> <p> </p> <p> <strong>Cristian Pantazi jurizeaza in categoria Online din cadrul <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards</a>. </strong></p> <p> </p> <p> <strong>Gala de premiere are loc pe 2 decembrie, la ArCuB.</strong></p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz