Digital Innovation Fest 2017, evenimentul care a schimbat perspectiva asupra tehnologiei
Reading Time: 2 minuteStar Storage, furnizorul global de servicii IT care dezvolta și livrează soluții de protecție și management al informațiilor pentru organizații publice și private de top, a desfășurat marți, 26 septembrie, evenimentul anual dedicat clienților proprii din cele mai importante industrii.
Evenimentul prezentat sub forma unui festivalul de tehnologie, a reunit profesioniști din tehnologie și specialiști din diverse linii de business ale organizațiilor din care fac parte, cu invitați internaționali – leaderi în managementul conținutului și analiști, pentru a discuta cele mai de interes subiecte ale momentului legate de transformarea digitală, conformitate (inclusiv GDPR) și management al riscurilor, dar și soluții ce țin de interacțiunea de tip omnichannel cu partenerii și clienții.
Digital Innovation Fest a avut loc saptamana aceasta la Stejarii Country Club alături de clienți ai companiei din cele mai puternice industrii: servicii financiare (bănci, asigurări, IFN-uri s.a), utilități, telecom, industrii (producție, retail, logistică, HR, s.a), dar și sectorul public.
Cătălin Păunescu – CEO Star Storage impreună cu invitații speciali Atle Skjekkeland – Senior Vice President at AIIM (The Association for Information and Image Management), Lukas Erben – Vendor Executive Manager at KPC – Group (Gartner CZ/SK/RO), Alex Padureanu – Deputy CEO & Fundraising Director at Hospices Of Hope (UK & USA) și experșii locali au oferit cliențiilor oportunitatea de a afla răspunsuri și bune practici în ceea ce privește creșterea productivității în era mobilității și a digitalizării, măsurile care pot fi luate rapid și eficient pentru o mai buna gestionare a informației și respectarea noilor reglementări pentru protecția datelor cu caracter personal (GDPR), luând în considerare că doar 6% dintre organizațiile la nivel global sunt pregătite la acest moment pentru reglementarile GDPR conform unui studiu realizat în iunie 2017 de către AIIM.
Participanții au profitat din plin de sesiunile dedicate pe industrii în cadrul cărora demonstrațiile live ale soluțiilor prezentate au punctat elemente cheie în identificarea unor abordări inovatoare pentru provocările zilnice, către noi modalități de a face diferența pe o piața din ce în ce mai competitivă în care interacțiunea multichannel cu clienții și loializarea acestora sunt elemente esentiale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz