Incepand cu 1 ianuarie 2016 Digi FM a fost inclus in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio realizata de catre Biroul Roman de Audit TransmediA, iar primele rezultate sunt deja disponibile.
Pe langa datele de monitorizare ale PRO FM, RDS & RCS SA pune astfel la dispozitia propriilor clienti de publicitate informatii independente cu privire la modul de livrare a spoturilor publicitare si pentru statia Digi FM .
MIP Radio ofera rezultate privind investitiile in publicitatea radio pentru noua statii radio cu emisie nationala.
Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) este studiul realizat de BRAT ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-uri web si locatii OOH, ultizand standarde comune de monitorizare si raportare pentru cele patru medii.
Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio (MIPR) este realizata de BRAT incepand cu iulie 2011, in ultimii 3 ani fiind realizata in parteneriat cu Media Forest Romania.
Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…
Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…
Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…