Digi FM, monitorizat in MIP Radio
Reading Time: < 1 minutIncepand cu 1 ianuarie 2016 Digi FM a fost inclus in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio realizata de catre Biroul Roman de Audit TransmediA, iar primele rezultate sunt deja disponibile.
Pe langa datele de monitorizare ale PRO FM, RDS & RCS SA pune astfel la dispozitia propriilor clienti de publicitate informatii independente cu privire la modul de livrare a spoturilor publicitare si pentru statia Digi FM .
MIP Radio ofera rezultate privind investitiile in publicitatea radio pentru noua statii radio cu emisie nationala.
Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) este studiul realizat de BRAT ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-uri web si locatii OOH, ultizand standarde comune de monitorizare si raportare pentru cele patru medii.
Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio (MIPR) este realizata de BRAT incepand cu iulie 2011, in ultimii 3 ani fiind realizata in parteneriat cu Media Forest Romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz