Stiri

Digi cumpără al patrulea cel mai mare operator de comunicații mobile din Portugalia

Reading Time: < 1 minut

Digi Communications cumpără al patrulea cel mai mare operator de comunicații mobile din Portugalia, Nowo Communications.

Compania a informat vineri Bursa de Valori Bucureşti despre acordul de achiziție în valoare de 150 de milioane de euro.

Potrivit comunicatului, Nowo are 270.000 de clienţi de telefonie mobilă şi 130.000 de clienți pe telefonie fixă.

„Societatea informează piața că, în data de 1 august 2024, DIGI Portugal, LDA a încheiat un contract de cumpărare de acțiuni cu LORCA JVCO Limited pentru achiziționarea a 100% din acțiunile emise de Cabonitel, S.A. la o evaluare de 150 de milioane EUR, sub rezerva unor ajustări uzuale și a anumitor evenimente contingente. Perimetrul Tranzacției include Nowo Communications, S.A, al patrulea cel mai mare operator de telecomunicații mobile și fixe din Portugalia (deținut integral de Cabonitel S.A.). Nowo are cca 270.000 de clienți care beneficiază de servicii de telefonie mobilă și cca 130.000 de clienți care beneficiază de servicii de telecomunicații fixe.

Nowo deține, de asemenea, licențe de spectru în benzile de frecvență de 1800 Mhz, 2600 MHz și 3600 MHz”, se arată în comunicatul transmis BVB.

Finalizarea tranzacției este condiționată de obținerea aprobării de concurență, mai precizează compania.

DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și se extinde în Portugalia.

Cristi Dorombach

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

6 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

6 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

8 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

10 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

11 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

13 ore ago