difrnt.: Dan Toma și Robert Vîja achiziționează pachetul majoritar de acțiuni al agenției
Reading Time: 2 minutedifrnt, agenția de digital marketing care acționează ca o echipă full service pentru partenerii ei, anunță o schimbare majoră în structura acționariatului. Dan Toma și Robert Vîja au achiziționat 88% din acțiunile agenției, fiecare deținând în prezent câte 44%. Horia Stupu și Ciprian Dudulea vor avea în continuare rolul de advisori în cadrul agenției. Această mișcare strategică subliniază angajamentul lor față de dezvoltarea și succesul continuu al agenției.
Fondată în 2018, difrnt. cu o echipă de 16 specialiști, agenția oferă servicii integrate de digital marketing. Printre acestea se numără campaniile de media buying (PPC), social media, producție video și SEO. Echipa colaborează strâns cu partenerii săi pentru a promova în online viziunile de business ale acestora, astfel încât publicul țintă să rezoneze cu produsele și serviciile oferite.
În perioada ianuarie – mai 2024, difrnt. a înregistrat o creștere de 70% în ceea ce privește veniturile anuale (YoY). Această performanță este rezultatul implicării noului management din ultimele 12 luni în restructurarea afacerii și în atragerea de noi clienți.
„Ne propunem să depășim constant așteptările partenerilor noștri și să stabilim difrnt. ca fiind cea mai bună agenție de digital marketing din România. Această achiziție reprezintă o etapă importantă în strategia noastră de creștere. Ne dorim să aducem inovație și creativitate în toate campaniile noastre, asigurându-ne că fiecare proiect reflectă valorile și obiectivele clienților noștri”, ne spune Dan Toma, CEO-ul agenției din septembrie anul trecut.
Robert Vîja, noul COO, are o experiență vastă în SEO și Web Development. „Împreună, vom oferi soluții eficiente, concentrându-ne pe rezultate concrete care să contribuie la succesul pe termen lung al clienților noștri. Credem că prin integrarea tehnologiilor de ultimă generație și printr-o abordare personalizată, putem să oferim partenerilor un avantaj competitiv semnificativ. Suntem conștienți de faptul că activăm într-o industrie dinamică, iar din acest motiv, adaptabilitatea și inovația sunt elementele cheie, iar echipa noastră este pregătită să răspundă acestor provocări.”
Horia Stupu și Ciprian Dudulea, fondatorii agenției, și-au exprimat încrederea în noua echipă de conducere.
„Mă bucur să văd evoluția agenției noastre sub conducerea lui Dan și Robert. Am încredere că împreună vom continua să oferim servicii de cea mai bună calitate pentru partenerii noștri. difrnt. a fost despre depășirea limitelor”, ne spune Horia Stupu.
Ciprian a subliniat că această tranziție nu este doar despre schimbarea conducerii, ci despre întărirea viziunii și misiunii agenției.
„Whatever we’re doing today, we can do it better tomorrow. Această idee simplă ne-a încurajat mereu să ne punem întrebări pe care alții se tem să le pună. Ne amintește să regândim constant modul în care lucrăm. Pornind de la o fundație sănătoasă construită în ultimii 6 ani, cred că Dan & Robert sunt pregătiți să ducă business-ul la nivelul următor”, a spus Ciprian Dudulea.
Despre difrnt.
Echipa difrnt. este formată din 16 specialiști cu diverse competențe în digital marketing, fiecare aducând o contribuție valoroasă la succesul agenției. Echipa lucrează împreună pentru a crea campanii personalizate care răspund nevoilor unice ale fiecărui client.
difrnt. oferă servicii de marketing digital la 360 de grade, inclusiv media buying, programmatic media, analytics, SEO, social media, producție video, content marketing, marketing automation, UX/UI și optimizarea ratei de conversie. Cu un portofoliu impresionant de peste 30 de clienți, printre care Flip.ro, Sofiaman, Zăganu, Avenor, MAM Bricolaj și Viasat, agenția este dedicată să livreze rezultate excepționale și să fie un partener de încredere pentru clienții săi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz