MarComm Digital Marketing PR Stiri

DiFine PR dezvoltă rebrandingul și strategia de comunicare pentru Dulcinella România

23 sept. 2024 3 min

DiFine PR dezvoltă rebrandingul și strategia de comunicare pentru Dulcinella România

Reading Time: 3 minute

DiFine PR a preluat, începând din luna august, responsabilitatea pentru comunicarea corporate, employer branding și influencer marketing a Dulcinella România, brand care operează o rețea de 18 cofetării și patiserii, precum și o fabrică la Târgu Neamț.

Dulcinella România, care și-a propus să devină lider pe piața de profil în următorii cinci ani, colaborează cu DiFine PR pentru a accelera dezvoltarea și consolidarea poziției pe piață.

Agenția susține obiectivele de business ale Dulcinella România printr-o strategie de comunicare adaptată, care include identificarea și targetarea de segmente noi de public, în special a segmentului de vârstă 18-35 ani, pe lângă cel de peste 35 de ani deja existent.

DiFine PR se axează pe repoziționarea brandului prin campanii de media relations și influencer marketing, menite să crească notorietatea brandului și să atragă un public mai diversificat.

Decizia Dulcinella România de a colabora cu DiFine PR confirmă expertiza agenției în gestionarea campaniilor complexe de rebranding și repoziționare, punând în valoare capacitatea acesteia de a obține rezultate concrete și măsurabile într-o piață competitivă.

DiFine PR oferă brandului Dulcinella o gamă completă de servicii de strategie și implementare a comunicării corporative, incluzând media relations, organizarea de evenimente, comunicare de criză, CSR, employer branding și influencer marketing, prin divizia sa specializată, DiFine Social. Cu o expertiză extinsă în construirea și consolidarea reputației, agenția utilizează soluții de
marketing digital și media relations cu rezultate demonstrabile în industrii diverse.

Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat și pe piața din România. Rețeaua de cofetărie și patiserie este prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.

“Colaborarea cu Dulcinella ne-a adus multe motive de bucurie, dar mai ales două sunt relevante. Dulcinella România trece printr-un rebranding și în următoarele 18 luni acest pas se va vedea în designul întregii rețele. Și, cum orice rebranding înseamnă multă energie și optimism de început, este o mândrie că managementul ne-a ales pe noi pentru a comunica schimbările prin care va trece compania.

De asemenea, pentru DiFine PR înseamnă extinderea în domeniul producției și al retailului, un segment in care ne dorim sa fim tot mai mult prezenți. Astfel, Dulcinella este un brand care se adaugă noilor clienți pe care îi avem din acest an în zona financiară, de imobiliare, farma și educație și celor tradiționali din zona de IT&telecom”, a declarat Diana Iosu, fondator DiFine PR.

Diana Iosu fondator DiFine PR Sergiu Diaconu Reprezentantul Cornelius H Group fondul de investitii care detine Dulcinella Romania

DiFine PR a gestionat în ultima lună promovarea deschiderii celei mai noi cofetării Dulcinella România pe bulevardul Nicolae Bălcescu din București, care marchează o investiție de 100.000 de euro. Această unitate este prima lansată după rebrandingul strategic al rețelei Dulcinella România, care numără acum 18 locații, dintre care opt sunt situate în București.

Rebrandingul Dulcinella va aduce o schimbare semnificativă în experiența clienților, prin transformarea spațiilor în cofetării cu un design retro-modern, lansarea de produse noi și o actualizare a designului ambalajelor și a logo-ului. Cu această repoziționare, managementul își propune să atragă un public mai tânăr, cu vârste între 18 și 35 de ani, extinzându-și astfel baza de clienți și consolidându-și prezența pe piața cofetăriilor din România.

„Rebrandingul Dulcinella marchează un pas important în strategia de expansiune a companiei pe piața din România. Este o acțiune esențială pentru alinierea brandului la valorile și așteptările consumatorilor din România, în special pentru atragerea unui public tânăr, între 18 și 35 de ani, pe lângă segmentul de peste 35 de ani deja existent. După preluarea de către Cornelius H Group LTD, compania a trecut printr-o transformare majoră, vizând domenii esențiale precum producția, logistica, distribuția și marketingul. Rebrandingul vine ca o mișcare firească în consolidarea leadershipului de nișă, pe care îl vizăm pentru următorii cinci ani. Ne asigurăm că resursele de capital sunt direcționate corespunzător pentru a susține această viziune și pentru a aduce produse inovative pe piața românească”, a declarat Sergiu Diaconu, reprezentant al acționarilor Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella Europe.

Managementul Dulcinella estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025 un avans de 30% – la 6,5 milioane de euro – ca urmare a creșterii businessului în România, dar și la nivel internațional. Dulcinella are 170 de angajați în România.

DiFine PR este o agenție de comunicare full-service care a fost lansată în 2018 de către Diana Iosu, specialist în comunicare cu peste 25 de ani de experiență. De-a lungul anilor, DiFine PR a comunicat pentru branduri precum McKinsey & Company, NN, Pluxee (fost Sodexo), FintechOS, Stefanini, Alexandrion Group, GapMinder VC, Techcelerator, Dulcinella România, Seedblink, Bricklofts, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Verita International School, Tema Energy, Bitcoin România, TH Essers și peste 150 de startup-uri de tehnologie.

Anul trecut agenția a înregistrat o cifră de afaceri de 0,6 milioane euro, în creștere cu aproximativ 40% comparativ cu 2022.

Array

Articole pe aceeași temă: