PR

DiFine PR își consolidează echipa tech prin recrutarea lui Marius Buterchi, fost manager Bitdefender

Reading Time: 2 minute

Agenția de comunicare full service DiFine PR îl numește pe Marius Buterchi în funcția de Senior Corporate Communication Manager, pentru a consolida expertiza agenției în sectorul tech și a extinde serviciile oferite companiilor locale care doresc să se extindă în Europa de Vest și America de Nord.

În noul său rol, Marius va coordona inițiativele strategice care vizează dezvoltarea de soluții de comunicare eficiente pentru clienți corporate – în special din domeniul tehnologiei – și startup-uri.

Numirea sa reflectă obiectivul DiFine PR de a adapta serviciile pentru companiile tech, sprijinindu-le în atingerea planurilor de comunicare internațională.

Cu peste 20 ani de experiență în comunicare corporativă și tech atât în agenții cât și din poziția de client, Marius a gestionat campanii de succes pentru branduri globale precum Bitdefender, Lenovo și Adobe, construind strategii de PR care au sporit vizibilitatea și prezența acestora atât în România, cât și la nivel internațional, în special pe piața din SUA. Marius a lucrat timp de 11 ani în cadrul Bitdefender, ocupând funcții ca Global PR Coordinator, PR Manager SUA sau Head of Consumer PR.

„Numirea lui Marius Buterchi vine într-un moment cheie pentru DiFine PR, în care ne
concentrăm pe extinderea serviciilor în sectorul tech, în special pentru a susține extinderea clienților noștri la nivel internațional. Experiența sa în comunicare corporativă și strategică de PR va contribui semnificativ la consolidarea reputației noastre ca partener de încredere pentru companiile din tehnologie și startup-uri”, a declarat Diana Iosu, fondator DiFine PR.

„M-am alăturat cu entuziasm echipei DiFine PR, într-o perioadă de creștere și expansiune a agenției. Deja am început să obținem rezultate bune, lucrând la inițiative strategice care
sprijină clienții noștri, construind parteneriate solide și consolidând prezența în media pentru clienții noștri”, a declarat Marius Buterchi, Senior Corporate Communication Manager DiFine PR.

DiFine PR este o agenție fondată în 2017 de către Diana Iosu, specialist în comunicare cu peste 25 de ani de experiență. Anul trecut agenția a înregistrat o cifră de afaceri de 0,6 milioane euro, în creștere cu aproximativ 40% comparativ cu 2022.

Peste 150 de clienți din domeniul tehnologiei. Majoritatea își doresc să se extindă internațional

Noua direcție strategică a DiFine PR se bazează pe expertiza acumulată de agenție în sectorul tehnologiei, unde 60% dintre clienți provin din acest domeniu, majoritatea clienților agenției având planuri de creștere internațională.

De-a lungul celor peste șapte ani de la lansare, DiFine PR a colaborat cu peste 150 de organizații si startup-uri tech – FintechOS, Stefanini, GapMinder, Techcelerator, SeedBlink, Mobile Industrial Robots, Tema Energy, Romanian Tech Startups Association – sprijinindu-le în comunicarea rundelor de finanțare, a obiectivelor de dezvoltare si crescându-le vizibilitatea în România și în Europa.

Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de business și tehnologie precum Fuckup Nights Bucharest și NASA Space Apps Challenge.

Pe lângă clienții din zona tech, compania a comunicat de-a lungul anilor pentru branduri precum McKinsey&Company, NN, Pluxee (fost Sodexo), Alexandrion Group, Dulcinella, TH Essers, Direct Pharma Logistics, Black Sea Fund, Bricklofts, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Verita International School, Bitcoin România, Tradesilvania.

Romanita Oprea

Recent Posts

Virusul Grandoreiro continuă să se extindă chiar dacă principalii operatori au fost arestatți

În ciuda arestării unor operatori importanți la începutul anului 2024, Grandoreiro continuă să fie folosit de partenerii săi în noi…

2 ore ago

Industria IT din România: în creștere cu 12%, până la 15,6 miliarde euro

Cifra de afaceri totală a industriei IT a depășit 15,5 miliarde euro, în 2023, reprezentând o creștere de 12,16% comparativ…

2 ore ago

Brandul de modă românesc PERSON-A anunță deschiderea primului showroom și lansează cea de-a treia colecție

PERSON-A, unul dintre cele mai noi branduri românești, anunță deschiderea primului magazin individual din România, începând cu 7 noiembrie 2024.…

4 ore ago

Courtyard by Marriott Floreasca, cel mai bun an de la deschidere

La 5 ani de la inaugurarea în 2019, hotelul Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca înregistrează o creștere cu aproximativ 13%…

5 ore ago

Salt Bank aduce până la 2.400 de lei pe an cashback

Salt Bank, primul neobank românesc, introduce un program de recomandări prin care clienții săi pot obține până la 2.400 de…

5 ore ago

AVON: O revoluție fără machiaj

Kristof Neirynck a fost numit, la începutul acestui an, în fruntea companiei Avon, după ce a ocupat vreme de doi…

5 ore ago