Stiri Marketing Publicitate

Diana Oprea reprezintă România la Roger Hatchuel Academy 2019

25 apr. 2019 2 min

Diana Oprea reprezintă România la Roger Hatchuel Academy 2019

Reading Time: 2 minute

Diana Oprea, studentă la SNSPA, a câștigat competiția pentru Roger Hatchuel, în urma briefului și a trainingului oferit de The Alternative School for Creative Thinking.

Rezolvarea Dianei, o aplicație muzicală, în care explică într-o cheie amuzantă care-i sunt calitățile, de ce aspiră la Academie și de ce-ar trebui să fie ea cea selectată, a convins și juriul local, și pe cel internațional.

Diana este stundentă la clasa cf. prof. dr. Cristina Leovaridis.

Pe lista scurtă, trimisă spre evaluare către jurații străini, s-au mai regăsit Dragoș Lup (de asemenea student la SNSPA) și Roxana Harcovei – liceană.

Când a auzit vestea calificării, Diana a răspuns cum știe ea cel mai bine – cu umor și o voce născută pentru jazz.

The Alternative School pregătește, oferă mentorat și selectează de peste 15 ani candidați de top pentru Academia Roger Hatchuel si Young Lions.

58543493 2298254476909553 3858943891147325440 n

Reprezentanții români la Roger au câștigat de 3 ori Gold la competițiile canneze și experiența de pe Riviera Franceză a fost o rampă de lansare pentru fiecare dintre ei.

Roger Hatchuel Academy este o platformă de studiu intensiv lansată de Cannes Lions și dedicată juniorilor de până în 23 de ani care aspiră la o carieră în marcom și fac studii de profil. 

Fondată în 2004, The Alternative School oferă traininguri intensive cu accent pe inteligența emoțională și gândirea creativă. Concepută inițial pentru a pregăti noi generații educate care să infuzeze industria de comunicare, The Alternative School a evoluat într-o platformă educativă complexă, dedicată inclusiv seniorilor din agenții și de la client, din țară și din străinătate. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: