DIANA: O nouă identitate vizuală pentru un clasic
Reading Time: 3 minuteDIANA, companie românească fondată în 1991 și intrată rapid în topul abatoarelor din România și al producătorilor de preparate din carne, anunță o nouă identitate vizuală.
Noua identitate grafică, DIANA transmite prin construcția sa simplă valorile care a stat la baza succesului încă de la începuturi și în același timp arată dorința de a inova și de a se menține în pas cu vremurile.
„Acest proces de rebranding este mai mult decât o transformare vizuală, este o reafirmare a angajamentului nostru de a duce mai departe tradiția, îmbinând-o cu inovația. Mă simt profund legată de această călătorie emoționantă a rebrandingului nostru, un moment definitoriu care marchează începutul unui nou capitol în povestea unui brand îndrăgit.
Această inițiativă reflectă dedicarea noastră continuă pentru dezvoltare, păstrând în același timp legătura profundă cu tradițiile și valorile care ne-au definit până acum.
Ne-am propus să aducem DIANA mai aproape de inimile consumatorilor de toate vârstele, construind punți între generații, cu o imagine proaspătă, modernă, care răspunde atât nevoilor actuale ale pieței, cât și aspirațiilor noastre viitoare.
Este o promisiune că, în ciuda schimbărilor, sufletul și esența DIANA rămân neschimbate, ghidându-ne spre a oferi gusturi răsfățate, care depășesc așteptările.
Și în acest nou capitol, ne angajăm să păstrăm acea conexiune umană și autentică, ce face ca DIANA să fie mai mult decât un brand, să fie o parte integrantă din viețile oamenilor, în portofoliul DIANA regăsindu-se produse variate, potrivite pentru fiecare gust, ocazie și moment de consum.
Avem încredere că această evoluție nu numai că va întări legătura noastră cu cei care ne-au fost alături de-a lungul celor peste 30 de ani, dar va deschide și ușile către inimi noi, gata să fie cucerite de promisiunea calității și a gustului răsfățat DIANA.”
Noua identitate de brand este reflectată și în ambalajele produselor, pentru toate cele patru game: Mainstream, Upper Mainstream, Boierești și Premium. Noul design include, ca numitor comun, elementele de identitate de bază, unitare la nivel de concept grafic, asigurând recognoscibilitatea prin frecvența de vizionare a produselor și elemente diferențiatoare, pentru a simplifica identificarea rapidă a brandului și a gamei DIANA la raft.
Adina Crăciunescu, Managing Partner la Grup DIANA
Schimbarea vine după o perioadă în care compania s-a concentrat pe investiții consistente pentru extinderea și îmbunătățirea capacităților și capabilităților de producție, pe proiecte destinate implementării de măsuri de eficiență energetică, urmate de procese de mapare, standardizare și eficientizare a fluxurilor și ajustare a strategiilor la schimbările din piață.
Pornită ca o afacere de familie, DIANA s-a transformat într-o companie solidă, dar care a știut să-și păstreze în timp valorile. Fondatorul acesteia, Dumitru Crăciunescu, a considerat angajaţii și clienții DIANA ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat acest lucru.
O afacere pornită cu un magazin alimentar deschis pe 30 aprilie 1991, DIANA este acum un business integrat, care deține 3 linii de producție în industria cărnii (abator, fabrică produse fresh, fabrică de mezeluri), puncte de desfacere de producător și o fermă de bovine. Astăzi, DIANA se află în topul abatoarelor din România și ocupă un loc important în rândul producătorilor de preparate din carne cu capital 100% românesc.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 382 (16 aprilie – 16 mai 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz