Brand Focus

DIANA: O nouă identitate vizuală pentru un clasic

Reading Time: 3 minute

DIANA, companie românească fondată în 1991 și intrată rapid în topul abatoarelor din România și al producătorilor de preparate din carne, anunță o nouă identitate vizuală.

Noua identitate grafică, DIANA transmite prin construcția sa simplă valorile care a stat la baza succesului încă de la începuturi și în același timp arată dorința de a inova și de a se menține în pas cu vremurile.

„Acest proces de rebranding este mai mult decât o transformare vizuală, este o  reafirmare a angajamentului nostru de a duce mai departe tradiția, îmbinând-o cu inovația. Mă simt profund legată de această călătorie emoționantă a rebrandingului nostru, un moment definitoriu care marchează începutul unui nou capitol în povestea unui brand îndrăgit.

Această inițiativă reflectă dedicarea noastră continuă pentru dezvoltare, păstrând în același timp legătura profundă cu tradițiile și valorile care ne-au definit până acum.

Ne-am propus să aducem DIANA mai aproape de inimile consumatorilor de toate vârstele, construind punți între generații, cu o imagine proaspătă, modernă, care răspunde atât nevoilor actuale ale pieței, cât și aspirațiilor noastre viitoare.

Este o promisiune că, în ciuda schimbărilor, sufletul și esența DIANA rămân neschimbate, ghidându-ne spre a oferi gusturi răsfățate, care depășesc așteptările.

Și în acest nou capitol, ne angajăm să păstrăm acea conexiune umană și autentică, ce face ca DIANA să fie mai mult decât un brand, să fie o parte integrantă din viețile oamenilor, în portofoliul DIANA regăsindu-se produse variate,  potrivite pentru fiecare gust, ocazie și moment de consum.

Avem încredere că această evoluție nu numai că va întări legătura noastră cu cei care ne-au fost alături de-a lungul celor peste 30 de ani, dar va deschide și ușile către inimi noi, gata să fie cucerite de promisiunea calității și a gustului răsfățat DIANA.”

Noua identitate de brand este reflectată și în ambalajele produselor, pentru toate cele patru game: Mainstream, Upper Mainstream, Boierești și Premium. Noul design include, ca numitor comun, elementele de identitate de bază, unitare la nivel de concept grafic, asigurând recognoscibilitatea prin frecvența de vizionare a produselor și elemente diferențiatoare, pentru a simplifica identificarea rapidă a brandului și a gamei DIANA la raft.

Adina Crăciunescu, Managing Partner la Grup DIANA

Schimbarea vine după o perioadă în care compania s-a concentrat pe investiții consistente pentru extinderea și îmbunătățirea capacităților și capabilităților de producție, pe proiecte destinate implementării de măsuri de eficiență energetică, urmate de procese de mapare, standardizare și eficientizare a fluxurilor și ajustare a strategiilor la schimbările din piață.

Pornită ca o  afacere de familie, DIANA s-a transformat într-o companie solidă, dar care a știut să-și păstreze în timp valorile. Fondatorul acesteia, Dumitru Crăciunescu, a considerat angajaţii și clienții DIANA ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat acest lucru.

O afacere pornită cu un magazin alimentar deschis pe 30 aprilie 1991, DIANA este acum un business integrat, care deține 3 linii de producție în industria cărnii (abator, fabrică produse fresh, fabrică de mezeluri), puncte de desfacere de producător și o fermă de bovine. Astăzi, DIANA se află în topul abatoarelor din România și ocupă un loc important în rândul producătorilor de preparate din carne cu capital 100% românesc.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 382 (16 aprilie – 16 mai 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Team

Recent Posts

Mădălina Vasile, Premier Energy Furnizare: Rebrandingul a adus un suflu nou și o consolidare a stabilității pentru clienți și parteneri

Cum faci un rebranding în paralel cu o listare la bursă și pe o piață ultraconcurențială? Am aflat de la…

14 ore ago

BNR menține rata dobânzii de politică monetară la nivelul de 6,50 la sută pe an

Rata anuală a inflației s-a mărit în iulie la 5,42 la sută, de la 4,94 la sută în luna iunie,…

15 ore ago

Începe Bucharest Gaming Week. Programul celor nouă zile de evenimente

Bucharest Gaming Week, cel mai mare și așteptat eveniment de gaming din România, debutează sâmbătă, 5 octombrie. Timp de nouă…

16 ore ago

Renault Emblème, o provocare pentru a realiza o mașină cu emisii reduse de carbon

Conceptul Renault Emblème reflectă viziunea companiei despre o mașină care face față provocării mobilității cu emisii reduse de carbon. Provocare…

17 ore ago

Revolut cere Meta să contribuie la rambursarea sumelor pierdute de victimele fraudelor de pe platformele sale. Facebook e în topul scam-urilor și în România

Revolut, fintech-ul cu peste 4 milioane de clienți în România și 45 de milioane la nivel global, cere companiei Meta…

18 ore ago

Biz 25 de ani: Un sfert de secol de business

Primii 25 de ani de Biz au fost marcați de o evoluție impresionantă a companiilor din România. În toți acești…

19 ore ago