Diana David, noul Managing Director SAP România
Reading Time: 2 minuteSAP România a numit-o pe Diana David în calitate de Managing Director. Ea va fi responsabilă de conturarea și implementarea unei noi strategii locale a companiei, cu accent pe accelerarea migrării în cloud, respectiv susținerea clienților existenți și potențiali în parcursul lor de transformare digitală. Noul lider a fost numit intern.
„Primesc cu bucurie noul rol și sunt determinată ca, alături de echipa noastră dedicată, să aduc vasta expertiză și cele mai bune practici în sprijinul firmelor românești și autorităților guvernamentale, care, prin planurile de redresare, își propun să atingă potențialul maxim al țării. SAP a contribuit la construirea unui ecosistem digital puternic, având parteneriate strânse cu aproximativ 38 de companii românești certificate. Alături de partenerii noștri creăm soluții specifice industriei, noi produse cloud și programe dedicate în sprijinul conceptului de industrie inteligentă. Înțelegem că fiecare client are propriul mod și ritm de schimbare în parcursul de transformare digitală și, prin intermediul noii noastre soluții cloud, RISE with SAP, suntem pregătiți să susținem și să personalizăm fiecare abordare”, a declarat Diana David, Managing Director SAP Romania.
De la Orange la SAP
Diana David își va prelua funcția de la 1 iunie 2021 și va avea sediul la București. Ea s-a alăturat SAP România în urmă cu trei ani, ca Key Account Manager pentru sectorul public, ocupând anterior diverse roluri în echipa Orange România, unde și-a început activitatea profesională acum 18 ani. Aceasta are peste 15 ani de experiență în vânzări, timp în care a gestionat atât conturi private, cât și publice, specializându-se în sectorul public. În anii de activitate profesională, Diana David a obținut o vastă expertiză în dezvoltarea și gestionarea proiectelor extrem de complexe, abordate pe multiple verticale ale pieței, dovedind abilități avansate în managementul unor echipe diverse. Noul Managing Director al SAP România a absolvit Facultatea de Relații Economice Internaționale și a urmat cursuri de PR și Comunicare timp de doi ani.
Transformare digitală
În contextul actual, SAP reiterează necesitatea transformării digitale, atât pentru sectorul privat, cât și pentru cel public. Domenii precum achizițiile, vânzările sau marketingul necesită o revizuire completă, bazată pe noua realitate online, în timp ce factorul uman joacă, de asemenea, un rol cheie, iar companiile trebuie să se bazeze pe oferirea de experiențe superioare atât angajaților, cât și clienților.
”Suntem încrezători că stilul său de a conduce, alături de planurile stabilite și experiența acumulată în 25 de industrii, va consolida poziția SAP pe piața locală, ajutând clienții în parcursul lor spre statutul de companie inteligentă și oferind valoare și rezultate excelente, datorită abordării „customer first”. Toate acestea în contextul transformării digitale și al schimbărilor rapide care caracterizează mediul de business actual”, a menționat Josephin Galla, Managing Director SAP Europa de Sud-Est.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz