Leo Burnett aduce o abordare diferită, bazată pe patru piloni: strategie, digital innovation, content production și data. Totul pentru a le oferi clienților soluții de comunicare menite să îi facă parte din conversație, spune Diana Alexa, Managing Director la Leo Burnett Bucharest
Încă dinainte de această pandemie, aveam în Leo tool-uri și workflow-uri online, iar această disciplină ne-a fost de mare folos acum. Însă, acea energie care se creează când oamenii se întâlnesc și își pun mințile și talentul împreună, a fost mai greu de regăsit online.
Cu toate acestea, nu ne putem plânge. Suntem o echipă matură și bine armonizată, cu oameni talentați, colaborativi și cu drive pentru această industrie, așa că închidem un an fabulos: suntem pentru al patrulea an consecutiv Agenția Anului la Effie România; suntem, totodată, și cea mai premiată agenție la Effie Europe și singura agenție din România cu un portofoliu de patru nominalizări la Effie Global.
Am câștigat un Cannes Lion, alături de nominalizări și premii la cele mai importante festivaluri de creație din lume: Eurobest, Epica, D&AD, Andy’s. La fel și la cele mai importante festivaluri de digital: Internetics, IABMixx Awards, Webstock. Avem două campanii incluse în cel mai prestigios top de advertising din lume – WARC 100.
Am lansat produse noi de comunicare, cum ar fi festivalul de new media art XR Month Festival alături de One Night Gallery. Și, cel mai important, ne-am consolidat parteneriatele cu toți clienții.
Leo Burnett a avut întotdeauna un heritage strategic, pe care l-am dus mai departe în acești ani, sub coordonarea lui Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy. În Effie Global Index suntem pe locul #5 în Europa și #22 în lume, performanță unică în România.
Dacă ne uităm la campaniile care ne-au adus această recunoaștere, vedem că ele au la bază big data, soluții de AR, inițiative transmedia, social media content, aplicații interactive etc. Acestea sunt lucrurile pe care le-am adus peste heritage-ul de strategie în ultimii ani.
Am investit în primul rând într-un departament de data care hrănește cu date strategia și oferă echipelor de proiect rezultate în timp real despre ce rezultate avem în campanii și despre felul în care oamenii interacționează cu brandurile noastre. Iar pentru mai mult meșteșug în creație, am investit în art direction și production, printr-o divizie nouă – Established.Now – care pune împreună oameni de producție, regizori, social media și content creators cu oameni de creație din agenție.
Astfel, abordarea noastră este diferențiatoare pe patru piloni: strategie, digital innovation, content production și data.
Preocuparea noastră din ultimii doi ani pentru tech, folosirea de big data tools, content creation, transmedia concepts, ne ajută să ținem pasul cu schimbările momentului.
Într-un media landscape în care brandurile nu mai concurează pentru atenția consumatorilor doar cu alte branduri, noi suntem pregătiți să le oferim clienților soluții de comunicare menite să îi facă parte din the culture & social conversation, astfel încât campaniile lor să nu fie ignorate, skipped, scrolled, blocked.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…