MarComm Publicitate

Diana Alexa, Managing Director Leo Burnett Bucharest

23 dec. 2021 2 min

Diana Alexa, Managing Director Leo Burnett Bucharest

Reading Time: 2 minute

Leo Burnett aduce o abordare diferită, baza­tă pe patru piloni: stra­tegie, digital innovation, content production și data. Totul pentru a le oferi clienților soluții de comunicare ­menite să îi facă parte din conversație, spune ­Diana Alexa, Managing Director la Leo Burnett Bucharest

Adaptare la noua realitate

Încă dinainte de această pandemie, aveam în Leo tool-uri și workflow-uri online, iar această disciplină ne-a fost de mare folos acum. Însă, acea energie care se creează când oamenii se întâlnesc și își pun mințile și talentul împreună, a fost mai greu de regăsit online.

Cu toate acestea, nu ne putem plânge. Suntem o echipă matură și bine armonizată, cu oameni talentați, colaborativi și cu drive pentru această industrie, așa că închidem un an fabulos: suntem pentru al patrulea an consecutiv Agenția Anului la Effie România; suntem, totodată, și cea mai premiată agenție la Effie Europe și singura agenție din România cu un portofoliu de patru nominalizări la ­Effie Global.

Am câștigat un Cannes Lion, alături de nominalizări și premii la cele mai importante festivaluri de creație din lume: Eurobest, ­Epica, D&AD, Andy’s. La fel și la cele mai importante festivaluri de digital: ­Internetics, IABMixx Awards, Webstock. Avem două campanii incluse în cel mai prestigios top de ­advertising din lume – WARC 100.

Am lansat produse noi de comunicare, cum ar fi festivalul de new ­media art XR Month Festival alături de One Night Gallery. Și, cel mai important, ­ne-am consolidat parteneriatele cu toți clienții.

Filonul strategic

Leo Burnett a avut întotdeauna un heritage strategic, pe care l-am dus mai departe în acești ani, sub coordonarea lui Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy. În Effie Global Index suntem pe locul #5 în ­Europa și #22 în lume, performanță unică în România.

Dacă ne uităm la campaniile care ne-au adus această recunoaștere, vedem că ele au la bază big data, soluții de AR, inițiative transmedia, social media content, aplicații interactive etc. Acestea sunt lucrurile pe care le-am adus peste heritage-ul de strategie în ultimii ani.

Am investit în primul rând ­într-un depar­tament de data care hrănește cu date strategia și oferă echipelor de proiect rezultate în timp real ­despre ce rezultate avem în campanii și despre felul în care oamenii interacționează cu brandurile noastre. Iar pentru mai mult meșteșug în creație, am investit în art direction și production, ­printr-o divizie nouă – ­Established.Now – care pune împreună oameni de producție, regizori, ­social media și content creators cu oameni de creație din agenție.

Astfel, abordarea noastră este diferențiatoare pe patru piloni: strategie, ­digital innovation, content production și data.

Ancorare în cultura prezentului

Preocuparea noastră din ultimii doi ani pentru tech, folosirea de big data tools, content creation, transmedia concepts, ne ajută să ținem pasul cu schimbările momentului.

Într-un media landscape în care brandurile nu mai concurează pentru atenția consumatorilor doar cu alte branduri, noi suntem pregătiți să le oferim clienților soluții de comunicare menite să îi facă parte din the culture & social conversation, astfel încât campaniile lor să nu fie ignorate, skipped, scrolled, blocked.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: