Business Companii Tech

Deutsche Telekom își schimbă logo-ul, inclusiv în România

23 feb. 2022 2 min

Deutsche Telekom își schimbă logo-ul, inclusiv în România

Reading Time: 2 minute

Deutsche Telekom va utiliza de acum înainte un nou logo, atât la nivel de grup, cât şi în toate companiile naționale care acționează sub marca T. În forma 1-T-1 (digit-T-digit), logoul semnifică ”concentrarea în special pe participarea la viața digitală, pe activitățile durabile și pe coeziunea socială”.

O lume conectată

Abordarea noastră globală a pieței este un pilon cheie al strategiei noastre internaționale digitale și durabile de corporație„, a declarat Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. „Un singur scop, o singură arhitectură de marcă, un singur logo, un singur slogan și un singur design de marcă – cu strategia noastră de marcă globală, dorim să facem perceptibilă pentru toată lumea evoluția noastră către ‘liderul telecomunicațiilor digitale’”.

Schimbarea la nivel mondial va fi implementată treptat, în următorii doi-trei ani. În prima etapă, compania își va schimba logoul pe canalele digitale, campaniile de comunicare și sponsorizări. Modificările din lumea reală, cum ar fi cele de pe clădiri și din magazine, vor fi implementate ulterior.

Și pe piața din România

Schimbarea logoului la nivel global şi local vine la mai puţin de jumătate de an de la repoziţionarea companiei Telekom Romania Mobile, în luna noiembrie. Schimbarea logoului va fi implementată treptat în punctele de interacțiune cu clienții, pe măsură ce compania va dezvolta noi campanii și materiale de comunicare.

Noul logo vine în sprijinul simplificării brandului și al apropierii de clienți, asupra cărora Telekom Mobile își concentrează eforturile, ajutându-ne în creșterea vizibilității și digitalizarea comunicării noastre. În același timp, apartenența la un brand global atât de puternic și valoros și consistența pe care noua identitate vizuală ne-o asigură la nivel de Grup, reprezintă o forță pentru compania noastră, o dovadă în plus a seriozității și angajamentului pe care l-am făcut pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri”, a spus Andreea Cramer, Chief Commercial Officer Telekom Romania Mobile.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: