Despre inovatie in retail cu un expert, Lluis Martinez-Ribes
Reading Time: < 1 minutCand vorbesti despre retail in Romania enumeri paradoxuri. Avem perioade uimitor de infloritoare, explozii pe care nu le explici usor, si apoi perioade slabe, in care puterea de cumparare a scazut si scade mai mult ca oricand.
Specialistii din domeniu au epuizat aproape toate modalitatile de a atrage clientii si de a reinventa conceptul „cel mai mic pret”. In acest context, nu poti sa nu te miri cand auzi ca pentru 2015 se anunta o noua perioada de boom. Mai mult, spatiile comerciale din Romania vor trece pragul de 3 milioane de metri patrati, adica de aproximativ 28 de ori suprafata Arenei Nationale din Bucuresti, conform unui studiu DTZ.
Cate malluri mai incap in Bucuresti? De unde vine cresterea si pe ce baze? In cautarea acestor intrebari am pornit cand am gandit subiectele conferintei Retail Revolution, pe care o organizam pe 2 aprilie. Cu aceasta ocazie l-am invitat la eveniment pe Lluis Martinez-Ribes, Retail Innovation Expert si associate professor la Esade Business School Barcelona.
Lluis Martinez-Ribes preda Inovatia in Marketing si Inovatia in Retail, fara a fi insa un teoretician. Si-a construit experienta fiind consultant pe retail pentru companii din 25 de tari, companii precum AbbVie, Asics, Bayer, Coca-Cola, Desigual, Zara, Ikea, Nestle, Sentosa, Pepsico, Heineken, Mercadona, Migros, sau Unilever.
In speranta ca vom identifica noi solutii de crestere si vom intelege mecanismele domeniului, venim si oferim la eveniment mai multe informatii decat cele clasice, cum ar fi ca Bucurestiul, alaturi de Kiev si Sofia, este una dintre singurele trei capitale est-europene in care inca se construiesc malluri uriase sau ca ocupa locul 45 in clasamentul oraselor lumii in care suprafata centrelor comerciale aflate in constructie depaseste 100.000 metri patrati.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz