Categories: Companii

Designul, cel mai important in alegerea electrocasnicelor premium

Reading Time: 2 minute

<p>  </p> <p> Designul se afla pe prima pozitie in topul caracteristicilor de care clientii Miele de pe piata romaneascat in cont in momentul achizitionarii de electrocasnice. În materie de electrocasnice premium, romanii prefera produsele high tech cu touch controls similare iPhone-urilor si iPad-urilor. De asemenea, ei cauta tot mai mult si eficienta energetica a electrocasnicelor si caracteristicile eco.</p> <p> Miele, compania numarul unu in productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a identificat, pe baza monitorizarii cerintelor clientilor sai din Romania, principalele tendinte in consumul de electrocasnice din acest segment.</p> <p> Electrocasnicele incorporate Miele promoveaza simplitatea, liniile drepte si atrag atentia privitorilor. Designul memorabil deschide, de exemplu, si lista caracteristicilor care impun pe piata seria 5000 de electrocasnice de bucatarie Miele, pe urmatoarele pozitii situandu-se posibilitatea de combinare intre categorii diferite de produse sau posibilitatea de imbinare pe verticala ori pe orizontala a produselor de dimensiuni diferite.</p> <p> În ceea ce priveste aspectul cromatic, cele mai cerute sunt non culorile alb si negru (de exemplu, cuptorul H 5241 BP BRWS este preferat cu precadere pe alb, in timp ce pentru cuptorul H 5461 B – cele mai multe cereri sunt pentru varianta pe negru).</p> <p> Utilizatorii de electrocasnice premium prefera interfetele cu touch control care aduc o simplitate fara precedent a comenzilor. „Romanii prefera produsele high-tech cu touch controls, cu interfete intuitive precum iPhone-urile  si iPad-urile, care le permit sa controleze usor si precis dispozitivele”, subliniazaTheofilos Romaios, Sales&Administration Manager, Miele Appliances. Gama de modele Miele high end (masina de spalat rufe si uscatorul Supertronic, masini de spalat vase si cuptoare de inalta clasa, cuptoare cu aburi si cafetiere) au in dotare comenzi cu touch-on-display, functionalitati care exceleaza prin interfetele intuitive de utilizare ce ofera comenzi si navigare simple. Unul dintre exemplele in acest sens este cuptorul H 5981 BP, dotat  si cu afisaj LCD cu text clar, selectoare rotative electronice utilizabile prin rotire si apasare, touch control, sistem de recomandare automataa temperaturii.</p> <p> Pe locul trei  in topul parametrilor cautati si apreciati de catre consumatorii romani de electrocasnice premium Miele se situeaza caracteristicile eco ale produselor. „Consumatorii au inceput sa realizeze incet, dar sigur, importanta alegerii de produse prietenoase cu mediul, precum si ce semnifica aceste caracteristici atat pentru mediul inconjurator, cat si pentru economia casei lor”, explicaTheofilos Romaios.</p> <p> Producatorul german de electrocasnice inoveaza constant la capitolul eficienta energetica pentru toata gama de produse, fiind cu un pas inaintea tendintei sociale catre protejarea mediului  inconjurator si certificand filosofia companiei „Întotdeauna mai bun”. Toate electrocasnicele sunt testate sa dureze cel putin 20 de ani.</p>

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

2 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

3 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

4 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

7 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

8 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

10 ore ago