Design-ul atrage, dar are reguli
Reading Time: 2 minuteDesign-ul aduce clienti doar daca este corect executat si de aceea este important sa stim regulile de baza. Clientii campaniilor de publicitate sunt atrasi de imagini, mesaje si texte captivante, ce starnesc curiozitate sau mirare. Atentia pentru detalii, dar si pentru mesajul transmis sunt puncte esentiale in orice strategie de promovare.
Fie ca este vorba de sisteme expozitionale sau materiale promotionale, design-ul produselor alese trebuie sa urmareasca niste reguli stricte, ce conduc spre o companie de succes.
Agentia de publicitate Sedra Advertising propune 5 sfaturi pentru realizarea unui design potrivit:
1. Logo-ul companiei trebuie sa fie mereu pozitionat in partea superioara a banner-ului.
2. Mesajul sau sloganul companiei, imaginea reprezentativa sau site-ul firmei trebuie pozitionate la nivelul ochilor pentru a atrage atentia cat mai multor posibili clienti. Atunci cand doriti sa pozitionati text pe banner trebuie sa luati in considerare faptul ca trecatorii citesc mesajul afisat de sus in jos si de la stanga la dreapta. De asemenea, este foarte important sa includeti in text informatii relevante si sa incercati mentineti mesajul cat mai scurt si concis. Mai multe detalii despre compania sau produsele promovate puteti include in brosuri, flyere sau alte metode de prezentare.
3. In cazul in care doriti sa folositi imagini in design-ul dvs. este util sa stiti ca pentru o calitate cat mai buna a printului este recomandat sa utilizati imagini cu rezolutie inalta si claritate mare. Fotografiile ar trebui sa aiba cel putin 300 dpi. Nu folositi imagini direct de pe site, acestea au rezolutie slaba si nu se vor vedea bine pe banner.
4. Folositi culoare in design-ul dvs. Rollup-urile sau popup spiderele colorate vor atrage atentia posibililor clienti. Este important sa alegeti cateva culori reprezentative care sa se asorteze cu logo-ul companiei dvs. si care sa completeze imaginile si textul incluse pe banner. Toate fotografiile si mesajele trebuie sa fie vizibile si usor de citit. Rosu si portocaliu sunt unele dintre cele mai vizibile culori, pe de alta parte aveti grija cand folositi galben si alb pentru text, acestea fiind mai greu de deslusit de la distanta.
5. Un ultim detaliu foarte important pentru design-ul banner-ului dvs. sunt datele de contact pe care doriti sa le aduagati pe print. Acestea sunt esentiale in cazul in care doriti sa fiti contactati de posibili cumparatori sau clienti. In majoritatea cazurilor este recomandat sa includeti numarul de telefon, site-ul, adresa, dar si adresele de Facebook sau Twitter pentru un mai bun contact cu cei interesati de produsele si serviciile dumneavoastra. Datele de contact se plaseaza in partea de jos a banner-ului, insa intr-o zona in care sa fie usor vizibile.
Daca sunteti priceputi in domeniul programelor de editare foto puteti incerca sa va faceti singuri un design, insa daca nu dispuneti de aceste talente va recomandam sa apelati la firme specializate, ce va pot asista de la inceputul campaniei, cu sfaturi si idei de promovare, pana la productia produselor necesare pentru o vizibilitate cat mai buna a firmei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz