Categories: MarketingStiri

Design creat de consumatori

Reading Time: < 1 minut

Pepsi a lansat pe piata din Romania un milion de doze cu trei designuri noi, realizate de 3 consumatori romani in cadrul unei competitii desfasurate pe www.acceptaprovocarea.ro.

Concursul, parte din campania globala Pepsi Challenge, a invitat fanii brandului sa deseneze un nou ambalaj pentru doza de Pepsi, intr-o aplicatie speciala gazduita pe site-ul campaniei. Cele mai creative trei propuneri au fost produse in editie limitata si distribuite pe rafturile magazinelor la nivel national. Castigatorii si autorii celor mai creative ambalaje sunt Octavia Furtuna, Bogdan Ionut Taru si Andreea Roxana Demeter.

Criteriile de jurizare au presupus ca designul sa fie cat mai creativ, original, iar ideea promovata prin el sa se identifice cu personalitatea  Pepsi.

Campania Pepsi Challenge s-a desfasurat in Romania pe parcursul a trei luni (aprilie, mai, iunie), timp in care fanii brandului au fost provocati sa faca parte din cea mai mare campanie Pepsi de pana acum, la nivel global. Sub hashtagul #pepsichallenge,  consumatorii din intreaga lume au fost incurajati sa sfideze conventiile si sa traiasca viata intr-un mod diferit participand la o serie de provocari lunare si saptamanale, anuntate pe site-urile dedicate ale campaniei si pe retelele de socializare ale brandului atat la nivel local, cat si la nivel international.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

12 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago