Categories: Tech

Descopera economia viitorului la Biz Innovation Forum

Reading Time: 2 minute

Inovatiile tehnologice si conceptul de sharing economy vor fi principalele subiecte abordate la editia din 2016 a Biz Innovation Forum, powered by Uber. Evenimentul, care are loc pe 6 aprilie, va prezenta tendintele care duc la crearea unor modele inovatoare de business, cu impact puternic asupra companiilor, comunitatilor si oamenilor.

Robbie Khazzam, CEE Regional Manager la Uber, vine la Biz Innovation Forum pentru a arata cum economia colaborativa schimba viata consumatorilor, strategiile companiilor si evolutia comunitatilor locale. Conceptul de sharing economy si implicatiile inovatiilor pe care le aduce vor fi dezbatute de Robbie Khazzam alaturi de Thomas C. Knobel – Fondator WowApp si Kalle Palling – Chairman, European Union Affairs Committee Estonia. Cum inovatia a luat-o inaintea reglementarilor, administratiile locale sunt nevoite sa tina pasul si sa gaseasca modalitati de a integra si valorifica aceste noi servicii si modele de business. Impactul sharing economy asupra comunitatilor locale va fi subiectul unei dezbateri despre cum trebuie sa evolueze legislatia tinand cont de progres si de ceea ce este bine pentru oameni. Dorin Dumitrescu, Presedinte al Intelligent Transport Systems Romania si Florin Bonciu, Prorector la Universitatea Romano-Americana, vor arata beneficiile adoptarii rapide a inovatiei pentru comunitatile locale.

Economia colaborativa are pionieri si in Romania, cum este Iulian Padurariu, Cofondator si CEO al Pony Car Sharing, un serviciu inovator de inchiriere de masini, sau Octavian Badescu, fondator Sameday Courier si Lokko, care inoveaza in domeniul curieratului. La Biz Innovation Forum puteti afla chiar de la ei ce inseamna sa ai un startup inovator bazat pe tehnologie pe piata din Romania.

Cel mai puternic laser din lume se afla in constructie langa Bucuresti, la Magurele, iar Nicolae Victor Zamfir, Director General al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara „Horia Hulubei”, va prezenta la evenimentul organizat de revista Biz provocarile si beneficiile unui astfel de proiect inovator.

Inovatia presupune regandirea proceselor interne din companii, astfel ca organizatiile flexibile si agile, capabile sa implementeze rapid noile tehnologii si sa se adapteze aproape instant la schimbarile radicale din piata, dar si la colaborarea prin crowd-financing, crowd-sourcing, crowd-engineering vor fi cele care rezista in mediul de business de maine. Dragos Sirbu, CEO al Flanco, si Alina Cazacu, Manager E-Activities Non Core Business la Telekom Romania vor arata cum companiile lor integreaza inovatia in businessul de zi cu zi.

Biz Innovation Forum are loc pe 6 aprilie, la Hotel Intercontinental Bucuresti, si este un eveniment organizat de revista Biz, in parteneriat cu Uber si care are ca sponsori companiile Flanco si Telekom Romania. Detalii despre programul evenimentului gasiti aici.

Foto: Dreamstime

Gabriel Barliga

Recent Posts

Ford a lansat Puma Gen-E, mașina electrică fabricată la uzina de la Craiova

Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…

49 de minute ago

Asociația Analiștilor Financiar – Bancari din România are un nou Consiliu Director

Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…

o oră ago

Ioana Zamfir, reprezentanta României în Grand Jury Gerety Awards 2025

Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…

o oră ago

Asociația ANAIS atrage atenția că „Iubirea nu înseamnă frică” printr-o campanie de sprijinire a femeilor și fetelor aflate în situații de vulnerabilitate

Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…

2 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români sunt atrași de magia produselor lansate în ediție limitată în perioada Crăciunului

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…

3 ore ago

Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial la comenzile de la supermarket

În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…

3 ore ago