Heineken a lansat aplicatia “Open your City”, parte a campaniei “Cities of the World”, ofera consumatorilor romani posibilitatea de a incarca pozele facute in locuri surprinzatoare si de a le recomanda si prietenilor.
Selfie-urile, pozele de grup sau close-up-urile pot fi urcate in aplicatie alaturi de o scurta descriere a locului respectiv, intarind ideea ca nu trebuie sa ne oprim din a explora secretele oraselor noastre.
In aplicatia promovata in social media se vor publica toate pozele acceptate impreuna cu descrierea acestora si numele utilizatorului. Toti utilizatorii vor avea o galerie de poze in interiorul aplicatiei, pe care o vor putea impartasi cu prietenii lor. Ulterior, un album cu 10 poze va fi publicat pentru fiecare dintre orasele inscrise, astfel incat utilizatorii sa adune cat mai multe voturi si sa castige premiile din campanie.
Parte a campaniei globale “Cities of The World”, Heineken a organizat o petrecere in Trenul Regal, din Padurea Mogosoaia pentru consumatorii care au acceptat provocarea de a descoperi locuri noi.
Aplicatia “Open your City” si regulamentul campaniei sunt disponibile pe pagina oficiala de Facebook Heineken si pe site-ul Heineken, in perioada 11 noiembrie – 9 decembrie.
Aplicatia “Open your City” incheie campania globala “Cities of the World”, lansata in luna iulie a acestui an. Campania integrata include un spot TV, precum si o serie limitata de sticle Heineken, personalizate cu numele catorva dintre cele mai importante capitale ale lumii, printre care si Bucuresti.
Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…
Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…
Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…