Dero a lansat campania nationala “Dero e al tau”si un nou ambalaj in editie limitata Dero Ozon+, special creat de designerul Lana Dumitru, cunoscuta pentru hainele create sub brandul Lana.
Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook Dero) si bannere online, actiuni de PR si o promotie nationala in magazine.
Promotia se desfasoara in perioada 1 februarie – 12 aprilie 2015 si in cadrul acesteia sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie, create de Lana Dumitru. Hainele pot fi castigate prin inscrierea codului din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook Dero.
Incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul in editie limitata Dero Ozon+ 2 kg si 8,5 kg, disponibil in magazine la nivel national.
Agentiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt: Engines (Creatie); Kubis Interactive (social media); Image PR (PR); Mindshare (media) si Syscom Digital (promotie nationala).
Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…