Stiri

Dentsu România, parte a grupului japonez de comunicare, își lansează noua poziționare globală

Reading Time: 2 minute

Dentsu România, parte a dentsu Group, anunță lansarea locală a noii sale poziționări de brand, „Innovating to Impact”, marcând, astfel, o etapă semnificativă în istoria de peste 120 de ani a companiei. Noua abordare de go-to-market susține angajamentul dentsu de a se dezvolta prin intermediul inovației, punându-și în valoare creativitatea transformativă, media, datele și tehnologia.

Creat în urma unui efort de colaborare al mai multor echipe dentsu din întreaga lume, „Innovating to Impact” reflectă promisiunea dentsu de a oferi rezultate dincolo de simpla creștere a afacerilor, pentru a genera un efect pozitiv asupra oamenilor, societății și a întregii lumi. Această lansare reprezintă următoarea etapă în strategia dentsu pe termen mediu și lung, precum și poziționarea sa ca partener integrat de creștere și transformare pentru unele dintre cele mai importante organizații la nivel global.

A inova înseamnă mai mult decât doar a privi înainte. Este vorba despre a lăsa o amprentă pozitivă asupra lumii. La dentsu nu urmărim doar tendințele, ci ne propunem chiar să le stabilim. ‘Innovating to Impact’ este angajamentul nostru față de clienți, echipă și comunitate, precum și modul nostru de a ne asigura că, bazându-ne pe experiență și pe abordarea transformativă în modelul de business, depășim constant limitele a ceea ce este posibil. Dentsu România este cu adevărat unică pe piață, situându-se la convergența dintre media și creație, tehnologie și consultanță. Ceea ce ne face diferiți – și mai buni – este modul în care ne folosim de tehnologia noastră pentru a înțelege mai profund natura umană”

Radoslav Nedelchev, Country Manager, dentsu România

Urmându-și ambițiile legate de inovare încă din 1901, dentsu dă frâu liber forței unor domenii precum creația sau media pe parcursul întregii experiențe oferite clienților din întreaga lume.

În România, dentsu operează din 2001 prin intermediul celor 4 branduri globale: Carat și dentsu X pentru media, iProspect pentru performanță digitală, respectiv Dentsu Creative.

Dentsu România implementează „Innovation to Impact” prin intermediul celor mai bune funcții integrate, precum propriile instrumente de media: Consumer Connection System (CCS) Pannel și Planner, pentru a înțelege în profunzime contextul și nevoile consumatorului sau strategia de media, Calculatorul Media Carbon (MCC) pe partea de sustenabilitate, sau dentsu Connect, care vizează integrarea clienților și modul de lucru cu aceștia.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Murals of Youth, festivalul de artă murală de la Cluj-Napoca: înscrieri prelungite până pe 15 iulie

Între 30 august și 1 septembrie va avea loc, în Piața Unirii din Cluj-Napoca, a doua ediție a Murals of…

2 ore ago

Stailer lansează Stailer AI și estimează programări în valoare totală de 0,5 milioane de euro în 2024

Compania Stailer, platformă de rezervări online pentru saloanele de înfrumusețare, extinde digitalizarea asupra serviciilor de text și voce prin lansarea…

2 ore ago

TAROM va achiziționa două avioane Boeing 737 MAX 8

Compania TAROM anunță semnarea contractului de leasing pentru achiziția a două aeronave Boeing 737 MAX 8 cu CDB Aviation, subsidiara…

4 ore ago

Bullying la grădiniță. Patru din cinci educatori se confruntă cu situații dificile

Salvați Copiii, împreună cu Fundația OMV Petrom au realizat un program antibullying, desfășurat în 60 de grădinițe, unde peste 8800…

4 ore ago

Grupul românesc Direct Pharma Logistics își extinde operațiunile în Bulgaria și, pentru 2025, vizează Republica Moldova

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop își extinde operațiunile de distribuție…

4 ore ago

Ramona Raduly a devenit jurnalist pentru că îi plac poveștile și oamenii

A devenit jurnalist pentru îi plac poveștile și oamenii, iar curiozitatea și pasiunea pentru meserie sunt la fel de vii…

4 ore ago