dentsu România își completează echipa cu noi oameni, pentru a asigura excelență și diversitate în serviciile furnizate clienților
Reading Time: 2 minuteGrupul de comunicare de marketing dentsu România își înnoiește structura organizațională de servicii destinate clienților, concentrându-se asupra excelenței serviciilor.
Astfel, Marian Petcu, Director de Strategie dentsu Southeast Europe și Group Client Partner dentsu Romania, va conduce echipa de client service, alături de Adriana Enache și Carmen Simion, nou-desemnate pe poziția de Client Partner pentru liniile de servicii media, respectiv creație.
Mircea Gheorghe a fost desemnat la conducerea departamentului de Research & Insights, acesta păstrându-și, de asemenea, poziția de Director de Strategie pentru operațiunile grupului din România.
Noi nominalizări se regăsesc și în ceea ce privește linia de business de media, unde Cristina Țigău va prelua managementul unei echipe de 25 de persoane care livrează servicii digitale, inclusiv campanii de performance, programmatic advertising, instrumente martech și comerț electronic.
În cel mai recent sondaj privind gradul de satisfacție a clienților, realizat în februarie 2023, dentsu Romania a înregistrat un scor cu 1,3 puncte mai mare decât media la nivel de industrie și cu 0,4 puncte mai mare decât media națională.
Potrivit lui Marian Petcu, noua structură organizațională și noile nominalizări vor contribui la atingerea unor standarde înalte de excelență în serviciile furnizate clienților.
„dentsu România este o companie de marketing communication orientată 100% spre deservirea clienților, iar gradul excepțional de încredere de care ne bucurăm din partea clienților este indicatorul-cheie pentru echipa noastră. Secretul expansiunii continue a grupului nostru este faptul că echipele noastre au libertatea de a lua decizii pentru ele însele și de a își asuma responsabilitatea în ceea ce privește satisfacția clienților”.
Radoslav Nedelchev, Country Manager, se mândrește cu noile nominalizări la vârful companiei, care reprezintă un set foarte divers de talente. Potrivit lui Nedelchev, o echipă echilibrată, cu experiență îndelungată în diferite roluri din cadrul agenției și cu variate calificări, vârste și o reprezentare paritară de gen, reprezintă un factor-cheie pentru a le putea furniza servicii de excelență tuturor clienților dentsu.
Ponderea femeilor aflate pe poziții de conducere în dentsu România se situează acum la 50%, pentru pozițiile de conducere executivă aceasta fiind de 64%.
„Cultivarea propriilor talente pentru a ocupa poziții de management este o dovadă a angajamentului pe termen lung al companiei față de angajații noștri. Dorim să ne ajutăm angajații să avanseze în carieră, de exemplu prin includerea lor în programe internaționale de mentorat și în sesiuni de tip Share & Learn în cadrul operațiunilor grupului din întreaga regiune”, afirmă Nedelchev.
În plus, dentsu le oferă angajaților săi acces la platforma globală de învățare dentsu university, cu peste 30.000 de ore de curs disponibile, programe de formare Game Changing Talent, programe de mentorat regionale și globale, precum și cu propriul program de leadership pentru femeile aflate în roluri de conducere.
dentsu este o rețea dezvoltată pentru ceea ce urmează, ajutându-și clienții să anticipeze și să planifice valorificarea oportunităților disruptive ale viitorului în economia durabilă. Grație unei abordări centrate pe oameni în ceea ce privește transformarea afacerilor, dentsu combină inovația japoneză cu o perspectivă diversă, globală, pentru a stimula dezvoltarea afacerilor clienților și pentru a modela societatea în ansamblul acesteia.
În Europa de Sud-Est, dentsu dezvoltă cele mai bune soluții creative și de media în Bulgaria, Croația și România, acoperind în același timp Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Muntenegru și Macedonia de Nord, Serbia și Slovenia, cu ajutorul unor echipe care totalizează peste 300 de profesioniști.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz