Lifestyle

Delphin Imperial: Când confortul face casă bună cu luxul

Reading Time: 4 minute

Hasan Sinay, Sales & Marketing Assistant Manager la Delphin Hotels & Resort, ne-a explicat de ce Delphin Imperial, o construcție uriașă în care s-au investit peste 100 de milioane de euro, devine din ce în ce mai populară în rândul turiștilor din România, piața locală devenind a treia ca importanță pentru hotelul din Lara.

Care sunt principalele facilități și servicii pe care le oferiți turiștilor?

Avem un grup de patru hoteluri de lux în Lara – Delphin Imperial, ­Delphin Be Grand, Delphin Diva și Delphin Palace – și unul de trei hoteluri în Alanya – Delphin Deluxe, Botanik Platinum, Botanik Hotel & Resorts. Pentru toți oaspeții acestor hoteluri oferim pachete ultra all-inclusive. În fiecare hotel avem inclusiv camere pentru persoanele cu dizabilități. Investiția în acest hotel se ridică la peste 100 de milioane de euro.

După cum puteți vedea, aici avem un aqua-park extrem de atractiv, precum și un parc de distracții, Luna Park. Accesul este gratuit pentru toți oaspeții hotelurilor noastre. De asemenea, avem o mulțime de restaurante a la carte care sunt gratuite pentru clienții hotelului. Camerele sunt mai mari comparativ cu cele din alte hoteluri. La Delphin Imperial avem o capacitate de 790 de camere, în timp ce la Delphin Be Grand avem 850 de camere, acestea fiind cele mai mari hoteluri din portofoliul nostru. Delphin Be Grand are cea mai mare suprafață, cea mai mare grădină și cel mai mare aqua-park din zona Lara.

Conducerea noastră face zilnic sport și mișcare, drept care avem o mulțime de antrenori și săli de fitness gratuite pentru turiști. În toate hotelurile avem băuturi de import și locale gratuite 24 de ore din 24. În ceea ce privește restaurantele a la carte, avem în principal bucătărie japoneză, chinezească, din Mexic, avem un restaurant cu specific grecesc și mediteranean cu preparate din pește și fructe de mare.

Care sunt planurile pentru următoa­rea perioadă pentru hotel?

În prezent ne concentrăm pe vânzările online și marketing digital. O mulțime de rezervări provin din mediul online. Avem de asemenea un program de membership în care se poate înscrie oricine. Membrii au o mulțime de beneficii și primesc diverse oferte. Acesta este viitorul pentru noi, pentru că digitalul a devenit extrem de important. De asemenea, pentru viitor ne concentrăm pe piețe alternative, cum ar fi România, Polonia sau Lituania.

Piața din România este cea de-a treia ca mărime în acest moment pentru noi. Ne vin foarte mulți turiști din România, Polonia, Lituania sau Estonia. Cea mai mare piața este Germania, urmată de Marea Britanie. În sezonul de vârf, în 2019, România a fost cea de-a patra piață pentru Delphin Hotels, dar, comparativ cu anul 2019, acum a crescut numărul turiștilor români cu peste 20%, este cea mai mare creștere a numărului de turiști. Este peste cea înregistrată de Germania. Acesta este cel mai bun an pentru noi.

De ce credeți că Delphin Hotels a înregistrat o creștere așa de impor­tantă în rândul românilor?

Turcia este cea mai populară destinație turistică din această regiune, datorită calității serviciilor. Sunt foarte multe hoteluri care oferă servicii și produse la ultra-all-inclusive de calitate foarte bună. Antalya este cea mai populară destinație din Turcia pentru concedii la resort-uri. În Antalya sunt multe branduri hoteliere de renume, iar Delphin este unul dintre acestea.

De ce aleg oamenii hotelurile Delphin? Aici au garanția calității pentru servicii, angajați, mâncare și băutură. În barurile noastre avem de exemplu Chivas Regal, J&B, Bacardi, Miller, Carlsberg, toate acestea gratuite. În al doilea rând, bogăția preparatelor culinare. Oferim oaspeților creveți, multe feluri de pește, practic aici poți găsi orice. Acestea sunt principalele motive pentru care turiștii ne aleg. 

Delphin Imperial

Poate că vara nu este ca iarna, dar nu și la Delphin Imperial, unul dintre cele patru hoteluri ale grupului Delphin Hotels & Resort din Lara, care este deschis tot timpul anului. Înainte să vă întrebați ce puteți face aici în afara sezonului, poate este bine să știți că hotelul dispune de un bazin semiolimpic încălzit și de aceleași camere spațioase, servicii de calitate și preparate delicioase pe care le oferă în tot timpul anului. Restaurantele a la carte, care propun o plajă largă de preparate, de la cele grecești, japoneze sau chinezești la cele mexicane, îi pot mulțumi chiar și pe cei mai pofticioși turiști.

#BizAntalya este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenţii touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenţii touroperatoare care s-a dedicat promovării atracţiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piaţă în organizarea de circuite, croaziere și sejururi.

Agenția a primit titlul de ,,Cea mai bună agenţie de Incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019, iar la galele din 2021 și 2022 a câștigat Premiul 1 la categoria Best Initiative for Supporting Global Tourism, pentru lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice, respectiv pentru Campania de zboruri charter către Egipt.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

o oră ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

2 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

2 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

2 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

2 ore ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

3 ore ago