Stiri

De’Longhi lansează în România noul espressor Eletta Explore

Reading Time: 3 minute

De’Longhi prezintă noul Eletta Explore, espressorul automat inovator, conceput pentru o varietate infinită de băuturi pe bază de cafea, calde, reci și cu extracție la rece, în confortul casei.


”Cu acest espressor inovator extindem și mai mult posibilitățile de a savura o cafea Perfetto acasă. În premieră în România, iubitorii de cafea se pot bucura acum de băuturi pe bază de lapte sau lapte vegetal, calde sau reci, devenite memorabile prin adăugarea în meniul espressorului a peste de 50 de rețete preparate cu o simplă apăsare de buton. Mai mult, cu ajutorul aplicației Coffee Link ai acces la peste 100 de rețete creative pe bază de cafea”, spune Roxana Dumitru, director de marketing în cadrul De’Longhi România.


Noul Eletta Explore continuă succesul poveștii De’Longhi – axată pe transformarea boabelor de cafea proaspăt râșnite în cea mai plăcută experiență de cafea preparată acasă – care l-a făcut pe Brad Pitt să devină ambasadorul global al brandului în 2021.


Eletta Explore este prevăzută cu trei tehnologii brevetate, concepute pentru a satisface nevoile specifice ale oricărui iubitor de cafea. Începând cu LatteCrema Hot Technology pentru o spumă de lapte caldă și cremoasă, care transformă un moment de cafea într-o experiență de barista, Eletta Explore se adresează, de asemenea și celor care preferă băuturi reci, cu LatteCrema Cool Technology. Acesta este un nou sistem de spumare a laptelui care oferă o spumă de lapte dulce și catifelată la temperatura ideală pentru băuturi și rețete reci. O premieră absolută pentru un espressor De’Longhi este tehnologia revoluționară Cold Extraction Technology care prepară băuturi Cold Brew, cu extracție la rece, în mai puțin de cinci minute, prin simpla apăsare a unui buton.

Roxana Dumitru


”În mod tradițional, cafeaua Cold Brew – cu extracție la rece – implica un proces lung de preparare, între 12 și 24 de ore. Grație extracției la rece am redus acest timp la mai puțin de 5 minute, iar datorită acestui fapt, Eletta Explore este o premieră pe piața noastră. În ceea ce privește aroma, cafeaua Cold Brew este în general caracterizată printr-o aciditate redusă, potențând notele dulci ale boabelor de cafea”, explică Roxana Dumitru.


Eletta Explore prepară peste 50 de băuturi printr-o singură atingere – inclusiv cafea caldă, rece și Cold Brew, precum și rețete pe bază de lapte care pot fi savurate acasă sau To Go. Funcția To Go permite consumatorilor să se bucure de varietățile preferate de băuturi în afara casei, folosind cana de călătorie preferată.


În plus, prin aplicația Coffee Link, Eletta Explore oferă utilizatorilor acces la peste o sută de rețete creative de cafea și lapte, calde sau reci, deschizând astfel noi orizonturi pentru experiențe inedite în materie de cafea.


Espressorul este disponibil online și în magazinele partenere.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

9 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

o zi ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago