Producătorul italian De’Longhi a lansat pe piața românească espressorul complet automat PrimaDonna Elite. Noul aparat este dotat cu conexiune Bluetooth și o aplicație – Smart Coffee Link, disponibilă atât pe dispozitivele mobile Android cât și iOS.
”Utilizatorii își pot seta singuri tăria, intensitatea aromei, cantitatea de lapte și temperatura cafelei”, explică Roxana Dumitru, Directorul de Marketing al De’Longhi România.
”Comunicarea în timp real, prin intermediul aplicației, le permite iubitorilor de cafea să învețe rețete noi, dar și să afle cum își pot curăța și întreține espressorul fără efort.”
Espressorul superautomat PrimaDonna Elite râșnește exact cantitatea de boabe de care este nevoie pentru băutura selectată, la o simplă apăsare de buton. Aparatul prepară o mare varietate de băuturi, de la espresso la cappuccino, flat white sau latte macchiato, dar și ciocolată caldă sau ceai, folosind ecranul tactil color, de 4,3 inch, sau aplicația de pe telefon sau tabletă, disponibilă din Google Play și App Store. PrimaDonna Elite poate stocha preferințele a nu mai puțin de 6 utilizatori, care pot să își personalizeze și să salveze rețetele pe bază de cafea după gustul lor.
Sistemul Latte Crema, patentat de De’Longhi, permite prepararea mai rapidă a băuturilor cu lapte și spumă de lapte, asigurând temperatura optimă pentru fiecare ingredient și densitatea de spumă perfectă.
Carafa termică pentru lapte, cu perete dublu, îl păstrează la temperatura ideală mai mult timp, iar forma ei ergonomică permite depozitarea ei pe ușa frigiderului, dacă timpul dintre utilizări este mai mare. Aceasta poate fi curățată cu ușurință, după fiecare utilizare, de altfel, întregul aparat fiind extrem de ușor de întreținut.
Espressorul complet automat PrimaDonna Elite Dedica poate fi achiziționat din magazinele fizice și online ale marilor retaileri parteneri De’Longhi.
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…