Marketing

De’Longhi lansează espressorul superautomat cu conexiune Bluetooth și aplicație smart

Reading Time: 2 minute

Producătorul italian De’Longhi a lansat pe piața românească espressorul complet automat PrimaDonna Elite. Noul aparat este dotat cu conexiune Bluetooth și o aplicație – Smart Coffee Link, disponibilă atât pe dispozitivele mobile Android cât și iOS.

”Utilizatorii își pot seta singuri tăria, intensitatea aromei, cantitatea de lapte și temperatura cafelei”, explică Roxana Dumitru, Directorul de Marketing al De’Longhi România.

Roxana Dumitru, De’Longhi România

”Comunicarea în timp real, prin intermediul aplicației, le permite iubitorilor de cafea să învețe rețete noi, dar și să afle cum își pot curăța și întreține espressorul fără efort.”

Espressorul superautomat PrimaDonna Elite râșnește exact cantitatea de boabe de care este nevoie pentru băutura selectată, la o simplă apăsare de buton. Aparatul prepară o mare varietate de băuturi, de la espresso la cappuccino, flat white sau latte macchiato, dar și ciocolată caldă sau ceai, folosind ecranul tactil color, de 4,3 inch, sau aplicația de pe telefon sau tabletă, disponibilă din Google Play și App Store. PrimaDonna Elite poate stocha preferințele a nu mai puțin de 6 utilizatori, care pot să își personalizeze și să salveze rețetele pe bază de cafea după gustul lor.

Sistemul Latte Crema, patentat de De’Longhi, permite prepararea mai rapidă a băuturilor cu lapte și spumă de lapte, asigurând temperatura optimă pentru fiecare ingredient și densitatea de spumă perfectă.

Carafa termică pentru lapte, cu  perete dublu, îl păstrează la temperatura ideală mai mult timp, iar forma ei ergonomică permite depozitarea ei pe ușa frigiderului, dacă timpul dintre utilizări este mai mare. Aceasta poate fi  curățată cu ușurință, după fiecare utilizare, de altfel, întregul aparat  fiind extrem de ușor de întreținut.

Espressorul complet automat PrimaDonna Elite Dedica poate fi achiziționat din magazinele fizice și online ale marilor retaileri parteneri De’Longhi.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

18 ore ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

22 de ore ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

2 zile ago