Crăciunul este momentul perfect pentru a aduce un strop de și gust în bucătăria ta, iar fructele și legumele de la SanLucar sunt alegerea ideală pentru a transforma masa festivă într-o experiență culinară de neuitat.
Cu peste 100 de tipuri de fructe și legume cultivate în 35 de țări, SanLucar aduce la viață arome și gusturi care încântă consumatorii din întreaga lume. Acum, printr-un parteneriat exclusiv cu Carrefour, fructele și legumele exotice sunt disponibile și pe mesele românilor, pregătite să transforme fiecare masă într-o experiență tropicală unică.
SanLucar își ia în serios angajamentul pentru sustenabilitate și calitate, astfel încât fiecare fruct primește timpul și grija necesare pentru a se dezvolta complet, iar procesul de recoltare este atent controlat. Fructele sunt culese doar atunci când nivelul ideal de zahăr este atins, pentru a oferi o dulceață desăvârșită. După recoltare, ele sunt sortate în mai multe etape pentru a garanta că doar cele mai bune ajung pe mesele consumatorilor.
Mango fără fibre, ananasul dulce, mandarinele zemoase și portocalele aromate sunt printre cele mai îndrăgite produse. Însă nu putem uita și de lămâile și lime-ul cu coajă comestibilă, ideale pentru mesele de Crăciun, afinele extra-moi sau de avocadoul cremos.
Masa de Crăciun este un moment special, mai ales pentru gazdele care doresc să își impresioneze invitații. De aceea, este esențial să alegem preparate sănătoase pentru a crea o experiență delicioasă.
Puteți începe masa de Crăciun cu combinațiile de fructe și legume SanLucar care să surprindă și să încânte cu o salată de avocado și mango. Mixul de avocado cremos și mango dulce, cu un dressing de lime și coriandru, va aduce o notă fresh.
Pentru felul principal, puteți integra fructele și legumele exotice în rețete precum curcan glazurat cu ananas care adaugă o dulceață subtilă și o aromă tropicală. La capitolul desert vă puteți încânta invitații cu o tartă de afine sau un mousse de mango fin și aerat, iar coaja de la citricele din gamă sunt perfecte pentru aromatizarea cremelor pentru deserturi.
Produsele SanLucar pot fi descoperite în toate magazinele Carrefour, având acces la întreaga gamă de fructe și legume exotice în cele 57 de hipermarketuri și 46 de supermarketuri din țară. Producătorul estimează livrarea a aproximativ 300.000 de unități de fructe și legume exotice pe lună, în funcție de sezon, către magazinele Carrefour din România.
SanLucar se distinge nu doar prin fructele sale de calitate superioară, ci și prin dedicarea față de responsabilitatea socială și protecția mediului. Compania prioritizează conservarea ecosistemului și asigurarea unor condiții de muncă echitabile pentru angajați. Folosind tehnici inovatoare, SanLucar gestionează eficient resursele de apă și combate dăunătorii prin metode naturale, fără a afecta mediul înconjurător.
În plus, SanLucar sprijină activ comunitățile locale din regiunile unde își desfășoară activitatea, garantând un salariu corect și condiții de muncă decente pentru muncitori.
SanLucar crede cu tărie în importanța unei diete sănătoase încă din copilărie. Pentru a încuraja consumul de fructe și legume proaspete, brandul colaborează cu personaje și filme îndrăgite de copii, precum cele din universul Disney. Fructele SanLucar sunt adesea însoțite de materiale promoționale colorate, inspirate din filme precum „Vaiana 2”, creând o experiență mai atractivă pentru cei mici.
Producătorul le oferă clienților o oportunitate unică de a explora culisele din fermele sale. Între 6 decembrie și 7 ianuarie 2025, aceștia pot participa la o tombolă pentru a avea șansa de a câștiga marele premiu: o excursie de 5 zile (4 nopți) pentru două persoane în Valencia. Câștigătorii vor vizita fermele și depozitele SanLucar, descoperind procesul de cultivare și ambalare a fructelor de calitate, alături de momente memorabile și experiențe unice.
NETOPIA Payments extinde oferta de soluții BNPL (Buy Now, Pay Later) destinată partenerilor săi prin încheierea unui parteneriat cu PayPo.…
În ciuda creșterii fraudelor cibernetice, care reflectă tranziția lentă, dar constantă, a lumii către plățile digitale, falsificarea bancnotelor rămâne la…
Producția de alimente se bazează pe activități și procese tehnologice care consumă cantități mari de energie și combustibili fosili, ceea…
Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de…
Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…
Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…