Companii

Dedeman a investit 12 mil euro în magazinul cu numărul 45

Reading Time: 2 minute

Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, a inaugurat al doilea magazin din Bacău și al 45-lea al rețelei.

Investiția în această nouă unitate a companiei Dedeman s-a ridicat la peste 12 milioane de euro iar lucrările de construcție și amenajare s-au desfășurat pe durata a  3 luni și jumătate, anunță compania, într-un comunicat de presă.

În noul punct de lucru din Bacău vor lucra 216 angajați. Potrivit reprezentanților Dedeman, chiar dacă o parte dintre aceștia au fost transferați de la magazinul deja existent, cu toții au beneficiat de un program complex de pregătire astfel încât să formeze o echipă unită, competentă și dedicată clienților.

“Deoarece ne dorim ca produsele și serviciile noastre să fie accesibile unui număr cât mai mare de clienți, punem accent pe dezvoltarea rețelei de magazine fizice, fără să neglijăm investițiile în magazinul nostru online. Noul magazin din Bacău reduce distanțele între planurile clienților noștri din zonele de Nord si Centrul ale orașului și cele mai bune soluții pe care le găsesc la Dedeman”, a declarat Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman.

Dedeman încheie anul 2016 cu un număr de 45 de magazine la nivel național și peste 9200 de angajați, în vreme ce cifra de afaceri a depășit 1 miliard de euro.

Noul magazin este amplasat pe str. Abatorului, nr. 5 și este dedicat în special locuitorilor din partea de Nord a orașului, fiind mult mai accesibil față de cel deja existent pe str. Republicii. Dincolo de distanța mai mică până la cumpărături, clienții noului magazin din Bacău vor avea și alte avantaje, spun reprezentanții Dedemen: o parcare încăpătoare cu 370 de locuri, un magazin mai spațios, de peste 15.000 mp., din care o seră de 2000 mp, un ambient primitor și raioane intuitiv organizate precum și o gamă mai mare de produse prezente la raft.

Dedeman în cifre

  • 45 magazine, două centre logistice, parc auto propriu;
  • peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii;
  • peste 9200 de angajaţi;
  • între 7.500 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin;
Oana Voinea

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

27 de minute ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

42 de minute ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

55 de minute ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

o oră ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

3 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

5 ore ago