Companii

Dedeman donează 127.000 de euro pentru Cumințenia Pământului

Reading Time: 2 minute

Campania pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului” primește o contribuție fără precedent din mediul privat: 127.000 de euro din partea companiei Dedeman. Cea mai mare companie antreprenorială românească decide, astfel, să sprijine subscripția națională pentru Brâncuși printr-o donație simbolică de câte 15 euro pentru fiecare dintre cei aproximativ 8.500 de angajați ai săi.

Compania Dedeman se implică în campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului”, cu o donație de 127.000 de euro. Este cea mai importantă contribuție financiară directă adusă de o companie din mediul privat.

 “Zilnic ne mândrim că suntem o companie românească şi zilnic găsim în jurul nostru motive să fim mândri că suntem români. Unul dintre aceste motive este patrimoniul cultural care ne aduce recunoaştere internaţională. Dedicarea, onestitatea, hărnicia şi profesionalismul celor aproximativ 8500 de angajaţi Dedeman sunt o mostră a spiritului românesc şi ne-am simţit datori să aducem contribuţia noastră în această campanie în numele angajaţilor noştri. Ar fi minunat dacă numărul companiilor româneşti care se alătură acestei cauze ar creşte, astfel încât pe 30 septembrie să putem spune cu toţii că «Brâncuşi e al meu»” , a declarat Dragoş Pavăl, Preşedintele companiei Dedeman.

„Cumințenia Pământului” poate fi văzută la Muzeul Băncii Naționale a României, de luni până vineri, între orele 10.00 – 18.00, cu ajutorul unei programări prealabile. Intrarea este gratuită, iar vizitatorii muzeului beneficiază de un tur ghidat.

Pe lângă Dedeman, printre companiile care și-au anunțat implicarea în susținerea campaniei de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului” se numără BRD, Uber, Enel, McDonald’s, Banca Transilvania, OMNIASIG, eMAG, UniCredit Bank România, Coresi, New Folder, Unlock, Media Trust, Telekom, Dexter Print, Humanitas și Cărturești.

Românii pot dona azi prin SMS, trimițând cuvântul „BRANCUSI” la 8833 și contribuind astfel la suma strânsă cu 2 euro; Direct prin intermediul site-ului campaniei www.brancusiealmeu.ro; sau pot cumpăra virtual pe http://www.emag.ro „Cumințenia Pământului”, donând astfel în conturile campaniei pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Maidan: Poftă pentru extindere

După o investiție de aproape un milion de euro, la începutul anului viitor, brandul Maidan va inaugura un nou spațiu…

7 minute ago

McDonald’s deschide un nou restaurant în Ploiești la Prahova Value Centre

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, continuă procesul de expansiune la nivel național și inaugurează al…

26 de minute ago

Le Manoir deschide un nou boutique Comtesse du Barry

Le Manoir invită iubitorii de gastronomie fină să descopere o selecție de vinuri, delicatese și cadouri gourmet în cel mai…

37 de minute ago

STUDIU: 60% dintre români au probleme cu greutatea

6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…

o oră ago

CFR Călători a introdus în circulație primul tren de călători nou

CFR Călători a pus în final în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material…

2 ore ago

Lucian Streche: „După orice boom, trebuie să existe și o cădere dramatică”

Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…

2 ore ago