Companii Stiri

Decor Floor își schimbă denumirea în WeMat și estimează afaceri de 18 mil. euro în 2022

9 feb. 2022 2 min

Decor Floor își schimbă denumirea în WeMat și estimează afaceri de 18 mil. euro în 2022

Reading Time: 2 minute

Decor Floor, companie lider în domeniul pardoselilor comerciale pe piața imobiliară, cu un istoric de 17 ani și venituri de 15 milioane de euro în 2021, își va schimba numele în WeMat.

Sub noua denumire, compania își va extinde aria de servicii către alte domenii precum fațadele ventilate, activitatea de antreprenor general (unde a livrat anul trecut un proiect major de renovare pentru o cladire de birouri din zona Barbu Văcărescu) mobilier sau retail, WeMat plănuind și dezvoltarea unui marketplace.

În 2021 compania a livrat peste 3.100 mp de sisteme de partiționare, pentru cei mai importanți chiriași din piața de birouri. Primul proiect de fit-out, pentru unul dintre giganții IT din România, este deja în implementare și va fi predat până la finalul primului trimestru al anului in curs, o suprafață ce depășește 3.800 mp.

Octavian Moroianu WeMat

„Decizia de rebranding a venit în contextul dezvoltării și creșterii businessului astfel încât să putem oferi partenerilor noștri cea mai bună experiență comercială, care de câțiva ani nu mai acoperă doar pardoselile. Pe lângă 270.000 mp de pardoseli livrați în perioada 2020-2021, avem contractate livrări pentru 25.000 mp de fața de ventilate în 2021-2022.”

Octavian Moroianu, Fondator & CEO WeMat

Prezentă pe piața imobiliară de 17 ani, compania a fost parte din dezvoltarea accelerată imobiliară. Cele mai reprezentative proiecte derulate în ultimii ani includ Campus 6.2 si 6.3 dezvoltate de Skanska, Dacia One – Atenor, Globalworth Square, J8 – Portland Trust, Matei Millo, Tandem și U Center – Forte Partners sau Țiriac Tower.

Pentru 2022, WeMat estimează afaceri de 18 milioane de Euro, previzionând continuarea investițiilor semnificative pe piața imobiliară.

”Ne așteptăm ca noul context să propulseze proiectele publice de anvergură, atât din zona medicală, cât și în educație, susținute de investiții guvernamentale de amploare”, arată Octavian Moroianu una din tendințele pentru 2022.

În ceea ce privește segmentul de office, oficialii WeMat preconizează că acesta va rămâne la un nivel stabil pentru următorii doi ani doarece atât apetitul dezvoltatorilor, cât și al corporațiilor va reveni, chiar și în contextul modului de lucru hibrid.

WeMat lucrează pentru companii precum AFI Europe, Atenor, Auchan, Banca Transilvania, Forte Partners, Globalworth, Hervis, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Skanska, sau Țiriac Holdings.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: