Stiri

DECATHLON deschide primul magazin din Arad și ajunge la o rețea de 30 de unităţi naționale

Reading Time: 3 minute

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, continuă strategia de extindere a rețelei de spații comerciale din România, prin inaugurarea pe 1 noiembrie a primului magazin în Arad, care urmează să fie situat în mall-ul AFI Arad.

Odată cu noua deschidere, rețeaua națională ajunge la 30 de unități de vânzare, dintre care 11 se regăsesc în zona de vest a țării.

Decathlon Arad dispune de o suprafață totală ce depășește 2.000 mp și oferă peste 50.000 de articole și echipamente, destinate practicării a peste 50 de sporturi. Noua unitate va oferi o gamă extinsă de produse sportive, fiind cel mai mare magazin de profil din Arad.

Special pentru locuitorii din Arad, Decathlon organizează un eveniment în weekend-ul premergător deschiderii (28-29 octombrie), în parcurile Mihai Eminescu și Sfânta Maria, în care arădenii se pot familiariza cu produsele și pot face sport în cadrul unui activități susținute de retailer.

Deschiderea magazinului va fi însoțită de momente artistice, de dans sau arte marțiale, iar în a doua zi după deschidere pasionații de fotbal se pot bucura de o sesiune de semnături oferite de echipa de fotbal UTA Arad. Magazinul va funcționa în ziua deschiderii între orele 18:00 și 22:00, urmând ca ulterior să fie deschis de luni până duminică, în intervalul 10:00-22:00.

„Ne bucurăm să inaugurăm singurul magazin Decathlon din Arad, o zonă cu o aglomerație urbană importantă și o cultură a sportului deja bine dezvoltată. Dorim să încurajăm toți oamenii să practice sport în mod regulat, indiferent de abilități sau venit, iar datele ne arată că oamenii din Arad sunt deschiși la acest stil de viață. Prin intermediul produselor noastre contribuim la crearea unor obiceiuri sănătoase în rândul comunității.”

Alex Domșa, Director de expansiune Decathlon România

Oferta de produse propusă de magazinul Decathlon Arad va fi completată de servicii adiționale, precum serviciul Atelier, care constă în repararea și reglarea bicicletelor, rolelor, trotinetelor, dar și o zonă de personalizare a echipamentelor sportive. Unitatea din Arad va beneficia și de programele de buy-back și de produse resigilate, care constau în vânzarea, respectiv achiziționarea de produse recondiționate, la preț redus. De asemenea, clienții care vor apela la serviciile de comandă online vor putea ridica produsele și de la easybox sau prin Click & Collect, serviciul ce permite plasarea unei comenzi online și ridicarea coletului direct din magazin.                     

„Magazinul Decathlon Arad va include toate produsele disponibile în unitățile din țară, reprezentând cel mai mare magazin de profil din oraș. Locuitorii din Arad vor putea regăsi toate serviciile Decathlon care creează o experiență unică de cumpărare și accesul rapid la echipamentele necesare pentru practicarea sporturilor iubite, toate într-un singur loc. Obiectivul nostru este să promovăm și să susținem un stil de viață sănătos și activ, pentru toate vârstele.”

Lorena Grigore, Director magazin Decathlon Arad

În plus, începând cu 3 noiembrie, Decathlon derulează o campanie națională de reduceri, cu peste 100 de articole disponibile la preț redus de care vor putea beneficia și locuitorii din Arad. În afară de magazinele fizice, românii pot accesa articolele și echipamentele sportive și din magazinul online www.decathlon.ro. Vizitatorii sunt așteptați în oricare dintre cele 30 de magazine Decathlon din România pentru a-și cultiva pasiunea pentru sport și a beneficia de produsele pe care compania le oferă iubitorilor de sport din țara noastră.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 30 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1.600 de coechipieri în 2023. Din 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta „Fabricat în România”.

Team

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

2 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

2 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

3 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

3 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

3 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

3 ore ago