DECATHLON achiziționează magazinul online Bergfreunde
Reading Time: 2 minuteDECATHLON anunță achiziția Bergfreunde, retailer online specializat în sporturi montane, alpinism și echipamente outdoor. Contractul de cumpărare, care a fost semnat la 24 noiembrie, așteaptă în prezent aprobarea autorităților de reglementare.
Bergfreunde a fost înființat în Germania în 2006 și are o prezență puternică în 11 țări europene: Germania, Austria, Elveția, Danemarca, Franța, Finlanda, Italia, Țările de Jos, Spania, Suedia, Regatul Unit. În plus, Bergfreunde operează o platformă europeană de comerț electronic.
Prin această investiție majoră, DECATHLON intenționează să susțină poziția de vârf a firmei Bergfreunde pe termen lung, pe măsură ce aceasta își continuă dezvoltarea. De acest parteneriat vor beneficia clienții experți și pasionați ai Bergfreunde, partenerii și echipele sale.
În deplină concordanță cu strategia de dezvoltare DECATHLON, Bergfreunde reprezintă o oportunitate de conectare la noi clienți din segmentul de piață outdoor-premium, prin intermediul unui model de afaceri complet digital, în același timp sporindu-și prezența pe mai multe piețe importante din Europa.
Această investiție reprezintă un parteneriat real între două branduri care împărtășesc aceleași valori umane și același angajament față de oameni și față de planetă.
După încheierea tranzacției, Bergfreunde va rămâne o filială autonomă și independentă, care va funcționa sub marca Bergfreunde, modelul lor de afaceri actual rămânând neschimbat. Conducerea Bergfreunde își va păstra funcțiile actuale.
„Acest parteneriat strategic va permite DECATHLON să își consolideze oferta globală de outdoor cu un jucător de top, recunoscut și apreciat. Cu o prezență puternică pe mai multe piețe europene, inclusiv în Germania, cea mai mare piață outdoor din Europa, Bergfreunde va completa ecosistemul nostru, alături de Alltricks. Suntem hotărâți să fim alături de echipele Bergfreunde în timp ce acestea continuă să își accelereze dezvoltarea în beneficiul clienților și partenerilor lor, pentru a mobiliza oamenii prin minunile sportului”, a declarat Barbara Martin Coppola, Directorul general al DECATHLON.
„DECATHLON este un partener operațional pe termen lung, puternic din punct de vedere financiar și suntem încrezători că este partenerul potrivit pentru noi în această nouă etapă de creștere. Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem de leadershipul DECATHLON în ceea ce privește sustenabilitatea, internaționalizarea și extinderea. Bergfreunde a cunoscut o creștere semnificativă sub proprietatea Backcountry, și suntem recunoscători pentru parteneriatul nostru de succes”, a explicat Matthias Gebhard, Director general Bergfreunde.
DECATHLON este cel mai mare retailer de articole de sport din lume, cu peste 1.700 de magazine în peste 70 de țări. Cu modelul său de afaceri integrat, compania DECATHLON este specializată în crearea și producția de articole de sport inovatoare, concepute pentru a bucura și mobiliza oamenii prin minunile sportului din întreaga lume.
Bergfreunde GmbH este un retailer online specializat în sporturi montane, alpinism și echipamente pentru activități în aer liber. Gama Bergfreunde cuprinde 40.000 de articole de la peste 900 de mărci, pentru pasionații de escaladă, alpiniștii ce merg în expediții, dar și pentru pasionații de sport și natură din zonele urbane. Bergfreunde vinde exclusiv online pe douăsprezece piețe europene în total, inclusiv Țările de Jos și Franța. Retailerul online de produse outdoor are peste 600 de angajați la sediul administrativ din Kirchentellinsfurt și sediul logistic din Ergenzingen lângă Tübingen.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz