Antreprenori Stiri

Dealul cu Afine lansează un nou brand global – The Blue Renaissance, produs în Transilvania

31 mart. 2023 4 min

Dealul cu Afine lansează un nou brand global – The Blue Renaissance, produs în Transilvania

Reading Time: 4 minute

Dealul cu Afine, ferma românească de afine bio cu sediul în Făgăraș, județul Brașov, anunță lansarea noului său brand global The Blue Renaissance și intenționează să ajungă pe piețe internaționale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania, Marea Britanie în următoarele 12 luni.

De la achiziționarea fermei de afine în 2016, proprietarul Ajay Naqvi și familia sa au investit aproximativ 1 milion de euro în creșterea capacității de producție, consolidarea brandului și dezvoltarea de noi produse. Compania a atras până în prezent fonduri de 800.000 de euro de la investitori internaționali. Ferma se întinde pe 10 hectare de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, unitatea de procesare fiind în județul Iași.

Cu o istorie de peste șase ani, Dealul cu Afine a fost un pioner pe piața locală de fructe bio pre-comandate, clienții producătorului român având încredere și plătind produsele cu trei până la șase luni înainte ca fructele să fie culese și livrate. După consolidarea brandului local Dealul cu Afine, cu peste 30.000kg de fructe bio vândute în România în fiecare an, compania a lansat un nou produs – un suc de afine 100% organic, fără apă adăugată, fără conservanți, un produs unic pe plan local.

La începutul anului 2023, brandul este pregătit să se extindă și în afara României, ajungând la consumatori din întreaga lume, iar pentru a realiza acest lucru, Dealul cu Afine și-a schimbat identitatea vizuală și numele. Noul brand – The Blue Renaissance – ia naștere din valorile și ADN-ul mărcii, cu accent pe oferirea de produse sănătoase, fără aditivi, pure, realizate 100% din afinele organice cultivate la ferma din satul Toderița.

Piețele internaționale vizate de The Blue Renaissance

Ajay Naqvi The Blue Renaissance

“Având în vedere toată dragostea pe care Dealul cu Afine a primit-o în România și potențialul uriaș pe care îl are piața globală a băuturilor organice, suntem bucuroși să anunțăm lansarea produselor noastre de calitate în întreaga lume sub numele The Blue Renaissance. Facem suc 100% din afine, certificat organic, nimic adăugat, nici măcar apă. Aceasta este o declarație puternică care i-a atras pe investitorii noștri, dar și importanți retaileri din Asia și Europa de Vest. Industria globală a sucurilor este de aproximativ 150 miliarde de dolari, dar există foarte puțin suc real în acele 150 miliarde de dolari. Acestea conțin în principal apă, zahăr și concentrate. Am contestat status quo-ul băuturilor din fructe, creând un suc care este atât sănătos, cât și gustos, fără a adăuga zahăr sau conservanți. Acesta este motivul pentru care credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru oamenii din întreaga lume  care doresc să trăiască o viață sănătoasă.”

Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance

Primele țări vizate pentru extindere în 2023 sunt Emiratele Arabe Unite și Germania, unde compania intenționează să vândă sucul său organic de afine și noile produse dezvoltate de echipa de cercetare și dezvoltare în acest an, precum alte mixuri de fructe de pădure și șapte formule de pudre pentru smoothie din afine gata de băut.

„Pe piețe precum Germania ne vom adresa mai întâi canalelor HORECA, iar în Dubai începem cu farmacii și cafenele din clinici și spitale. Vom continua apoi cu lanțuri mari de retaileri și super retaileri”, anunță Ajay Naqvi.

Investiții de 400.000 de euro pentru următorii doi ani

The Blue Renaissance 2

Pentru următoarele 6 luni, Dealul Cu Afine estimează o producție de 50-80.000 de litri de suc organic, în total aproximativ 250.000 de sticle, planul companiei fiind să crească capacitatea de producție la 1.500 de sticle pe oră. Mai mult, obiectivul strategic al fondatorilor este de a transforma un produs local într-un brand internațional, ca rezultat al cercetărilor din ultimii ani în crearea unui produs de calitate și creșterea organică a capacității de livrare a businessului.

Pentru 2023 și 2024, The Blue Renaissance continuă investițiile, alocând 400.000 de euro în consolidarea capacităților de producție și logistice, cercetare și dezvoltare, resurse umane și dezvoltare de noi produse. Compania a investit deja 200.000 de euro în ultimul an, definindu-și strategia globală de brand și în linia de producție.

În prezent, produsele The Blue Renaissance sunt vândute prin intermediul platformei  online și pot fi găsite în magazinele bio din România, atât online, cât și offline. O parte dintre planurile companiei de expansiune la nivel național se referă la pătrunderea în rețelele locale de supermarketuri, magazine alimentare și lanțuri de farmacii.

Portofoliul de produse The Blue Renaissance include Suc Certificat Organic 100% din Afine, vândut în sticle de 300 ml, Afine Deshidratate 100% Certificate Organic și Pudră de Afine 100% Certificată Organic. Toate produsele disponibile pot fi comandate online și pot fi găsite în magazinele bio din România, atât online, cât și offline.

Dealul cu Afine este evaluată la 6 mil. euro

The Blue Renaissance a început ca Dealul cu Afine în 2016, când proprietarul Ajay Naqvi și soția sa Ramona Naqvi, co-fondatoare a companiei, au cumpărat o mică plantație de afine lângă Făgăraș. În prezent, după mai bine de șase ani, timp în care firma a atras mai multe runde de investiții în valoare totală de 800.000 euro, startup-ul românesc este evaluat la 6 milioane euro. Printre investitorii actuali se numără executivi de top din Europa, Asia și Orientul Mijlociu. Pentru 2023, compania își propune să atragă încă 2 milioane euro de la investitori pentru a-și spori capacitatea de procesare și extinderea globală.

Anul trecut, The Blue Renaissance a cumpărat o cotă de 50% dintr-o firmă românească de procesare a fructelor din Iași pentru a-și crește capacitatea de producție de suc certificat ecologic la peste 1.000 de sticle pe zi. Prin această investiție, The Blue Renaissance va putea să creeze mult mai multe produse noi în segmentul băuturilor, dar și să adauge companiei-mamă capacitate de deshidratare și de fabricare a pudrei pentru smoothie. Compania intenționează să lanseze trei noi amestecuri de fructe de pădure, șapte noi băuturi funcționale și șapte noi formule de pudră pentru smoothie gata de băut până la jumătatea anului 2023.

Array

Articole pe aceeași temă: