Afacerile producătorului de țiglă metalică din Iași, Caretta, au crescut în 2021 la peste 53 de milioane de lei, comparativ cu 40.521.999 de lei în 2020.
În 2021, compania s-a concentrat pe consolidarea poziției pe piața acoperișurilor, pe dezvoltarea segmentului gardurilor metalice orizontale și pe reconfigurarea arhitecturii de brand ca demers strategic de poziționare. ”În 2022 ne propunem să diversificam gama de acoperișuri, să creștem divizia de garduri și de produse industriale și să sporim gradul de acoperire a pieței la nivel național prin dezvoltarea rețelei de distribuție”, spune Ciprian Marcu, Director General Caretta.
Piața acoperișurilor și a gardurilor metalice este una puternic fragmentată la nivel concurențial. Există o serie de producători consacrați la nivel național și multe firme și depozite locale sau regionale care distribuie produsele acestora.
”Competiția este la fel de puternică din partea firmelor românești cât și a companiilor cu capital străin, primii încercând să valorifice avantajul cunoașterii mediului de business national, iar ultimii experiența câștigată pe piețele externe (…) Printre atuurile Caretta: suntem prima firmă care a introdus sistemul pluvial rectangular în România; prima firmă care a oferit pe piața românească o gamă întreagă de produse de acoperire cu membrană textilă anticondens lipită pe spate;prima firmă care a oferit pe piața românească o gamă completă de produse cu finisaj cu acoperire de zinc cu magneziu”, explică Ciprian Marcu (foto), fondator al companiei din Iași.
Compania avea la finalul lui 2021 82 de salariați, comparativ cu 89 de angajați la finalul lui 2020.
”Pandemia a generat instabilitate la nivel economic și social în multiple domenii de activitate și, implicit în domeniul nostru, însă firma Caretta a menținut un ritm relativ normal pe întreaga perioadă. Criza materiilor prime și în special a oțelului în 2021, precum și creșterile de preț au creat anumite dificultăți chiar și pentru noi (…) Sperăm într-o evoluție pozitivă din punct de vedere financiar în 2022 chiar dacă vor exista creșteri de preț la materiile prime în primul trimestru”, spune oficialul Caretta.
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…