Stiri

Caretta: De la Iași vine țigla metalică

Reading Time: 2 minute

Afacerile producătorului de țiglă metalică din Iași, Caretta, au crescut în 2021 la peste 53 de milioane de lei, comparativ cu 40.521.999 de lei în 2020.

În 2021, compania s-a concentrat pe consolidarea poziției pe piața acoperișurilor, pe dezvoltarea segmentului gardurilor metalice orizontale și pe reconfigurarea arhitecturii de brand ca demers strategic de poziționare. ”În 2022 ne propunem să diversificam gama de acoperișuri, să creștem divizia de garduri și de produse industriale și să sporim gradul de acoperire a pieței la nivel național prin dezvoltarea rețelei de distribuție”, spune Ciprian Marcu, Director General Caretta.

Concurența de pe piață

Piața acoperișurilor și a gardurilor metalice este una puternic fragmentată la nivel concurențial. Există o serie de producători consacrați la nivel național și multe firme și depozite locale sau regionale care distribuie produsele acestora.

Competiția este la fel de puternică din partea firmelor românești cât și a companiilor cu capital străin, primii încercând să valorifice avantajul cunoașterii mediului de business national, iar ultimii experiența câștigată pe piețele externe (…) Printre atuurile Caretta: suntem prima firmă care a introdus sistemul pluvial rectangular în România; prima firmă care a oferit pe piața românească o gamă întreagă de produse de acoperire cu membrană textilă anticondens lipită pe spate;prima firmă care a oferit pe piața românească o gamă completă de produse cu finisaj cu acoperire de zinc cu magneziu”, explică Ciprian Marcu (foto), fondator al companiei din Iași.

Caretta – Iași

Impactul pandemiei

Compania avea la finalul lui 2021 82 de salariați, comparativ cu 89 de angajați la finalul lui 2020.

Pandemia a generat instabilitate la nivel economic și social în multiple domenii de activitate și, implicit în domeniul nostru, însă firma Caretta a menținut un ritm relativ normal pe întreaga perioadă. Criza materiilor prime și în special a oțelului în 2021, precum și creșterile de preț au creat anumite dificultăți chiar și pentru noi (…) Sperăm într-o evoluție pozitivă din punct de vedere financiar în 2022 chiar dacă vor exista creșteri de preț la materiile prime în primul trimestru”, spune oficialul Caretta.

Alex Rădescu

Recent Posts

Andrei Dudoiu, noul CEO al SeedBlink

SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…

11 ore ago

În ultimii 15 ani, veniturile companiilor din România au crescut de 6,5 ori, ajungând la peste 2.600 mld. lei

Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…

14 ore ago

Performanțe financiare solide și creștere a profitului pentru Life is Hard

LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…

15 ore ago

Inițiativă comună Schneider Electric și Saint-Gobain pentru automatizare în producția de sticlă

Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…

15 ore ago

Construcții responsabile pentru viitor, în viziunea Skanska

Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…

15 ore ago

Garanții bancare pentru sprijinirea companiilor românești

Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…

16 ore ago