“Sunt mamă şi mulţi dintre angajaţii mei sunt părinţi. Nu puteam să trag obloanele afacerii şi să îmi trimit echipa acasă. Am considerat responsabilitatea mea să îi protejez şi să găsesc o formă de a continua afacerea în mod sustenabil”, spune Alexandra Cojocaru, proprietara Shiny Baby, un atelier de producţie haine de ocazie de copii, care acum și-a reconfigurat procesul de producție și a început să producă combinezoane şi halate de protecţie reutilizabile necesare acum cadrelor medicale şi acţiunilor de decontaminare a spaţiilor publice şi/sau private.
Atelierul Shiny Baby a primit autorizare de la Ministerul Apărării Naţionale prin Centrul de Cercetare Ştiinţifică pentru apărare CBRN şi Ecologie să producă şi să pună pe piaţă de combinezoane și halate de protecţie împoriva agenţilor infecţioşi, fiind astfel prima afacere antreprenorială românească autorizată în acest sens.
Produsele sunt utile pentru protecţia personalului medical care lucrează în zonele cu risc ridicat, ATI, ambulanţe etc, dar şi medicilor stomatologi afectaţi de închiderea cabintelor, muncitorilor din industria auto, angajaţilor din saloanele de înfrumuseţare, etc.
Alexandra Cojocaru, antreprenoarea care deţine afacerea Shiny Baby, spune că a demarat procesul de autorizare din dorinţa de a-şi menţine echipa de angajaţi croitori şi de a-şi continua afacerea.
“În primele săptămâni ale crizei am păstrat echipa şi am produs măşti pe care le-am donat spitalelor, forţelor de poliţie, oriunde am putut. A fost forma mea de a aduce contribuţie societăţii. Mă bucur că am reuşit să obţinem acum autorizaţia pentru producţia de combinezoane şi halate reutilizabile şi astfel continuam şi afacerea, păstrez şi echipa de angajaţi, iar munca noastră aduce un impact real în societate. De asemenea, am mobilizat alte trei ateliere partenere pentru producţie, am creat un grup de producţie aliniat la toate normele de siguranţă şi calitate.”, spune Alexandra Cojocaru, proprietar Shiny Baby.
Combinezoanele şi halatele sunt realizate din material neţesut, polipropilenă 100%, având o densitate de între 115 g/m2 şi 120 gr/m2 pentru combinezon, şi între 95 gr/m2 şi 120gr/m2 pentru halat . Produsele sunt: antistatice, hidrofile, hidrofobe, antimicrobiene, antipiretice/ignifugat, conforme tuturor normelor verificate, testate, şi aprobate de Ministerul Apărării Naţionale prin Centrul de Cercetare Ştiinţifică pentru apărare CBRN şi Ecologie.
“Sectorul producţiei de fashion este unul dintre cele mai afectate şi se prevede un an deosebit de greu fară producţia în sistem lohn de care depideau multe fabrici de confecţii din România. Ne bucurăm că am obţinut autorizaţia de producţie şi în felul acesta demonstrăm şi altor mici antreprenori că se poate. Ne dorim să producem în România pentru România.”, a continuat Alexandra Cojocaru, proprietar Shiny Baby.
Businessul Shiny Baby a fost lansat în 2016 și este specializat în crearea de ţinute de ocazie: nuntă, botez, petreceri personalizate. De-a lungul celor 5 ani, Shiny Baby a produs peste 15.850 hăinuţe unicate. Atelierul lucrează doar la comandă cu o echipă de croitori cu experieţă de 28 ani şi personalizează fiecare comandă în funcţie de preferinţele clientului. Materialele folosite sunt dantelă şi bumbac 100%, de cea mai înaltă calitate, importate de la producători cu tradiţie, din Italia şi Dubai. Shiny Baby produce și uniforme şcolare.
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…
Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…