De la CSR la CCR
Reading Time: < 1 minutToata lumea este de acord ca exista o respnsabilitate sociala a corporatiilor, exista insa un capitol mare care este in general fie ignorat, fie tratat foarte tactic si anume responsabilitatea culturala a corporatiilor – CCR. Aceasta a fost tema abordata de Flavia Popa, Secretar General al BRD Groupe Societe Generale in debutul Zilei de CSR – Zilele Biz.
Care este impactul cultural al corporatiilor?
Corporate Cultural Responsabilitu – CCR se refera la modul in care o corporatie cauta sa sustina un sistem de modele si valori care sunt critice pentru dezvoltarea culturala a comunitatilor si, in final, a unei societati.
SCENA9 reprezinta platforma de responsabilitate culturala prin care BRD isi propune sa devina un actor major in sustinerea unei noi generatii de creatori ai proiectelor culturale pe care le dezvolta. Platforma se adreseaza actorilor, regizorilor, fotografilor, muzicienilir tineri, aflati la inceput de drum , care vor sa schimbe ceva.
Proiecte initiate:
Co-producator de noi spectacole (West Side Story/ Antisocial)
Scene Pop-up (BRD Scena 9/ FITS)
Sustinere pentru proiecte editoriale
Burse (de la proiecte jurnalistice la management cultural)
“Dreamcase” – biblioteca visurilor
Scena9 – Trimestrial de cultura
Continutul creat sub umbrela acestei platforme consta in interviuri, profile, “previews” (narativ/ video/ live), cercetare si analize (ce se intampla cu noua generatie de creatori); galerie portrete (tinerii lideri si mentorii lor vazuti de Alex Galmeanu si Adi Bulboaca)
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz