De Impact Day, UM România a demarat un parteneriat cu Fundația Regală Margareta a României
Reading Time: 2 minuteAgenția de media UM România, parte din rețeaua IPG Mediabrands, a luat parte în cea de-a 4a ediție a evenimentului global, ziua Impact Day.
Inițial lansată în 2016 sub numele de Better World, inițiativa anuală de responsabilitate socială a agenției globale UM are la bază două valori centrale: Grijă și Comunitate. Ca și anul trecut, Impact Day s-a organizat virtual, din cauza restricțiilor cauzate de pandemia de COVID-19.
Pentru acest an, UM România a ales să se implice prin demararea unui parteneriat cu organizația non-guvernamentală Fundația Regală Margareta a României. Echipa agenției s-a înscris pentru a susține serviciul de alinare a singurătății oferit prin Telefonul Vârstnicului, o linie națională de ajutor pentru seniorii din Romania.
Voluntarii echipei UM România vor avea misiunea de a conversa periodic cu vârstnicii afectați de singurătate, pentru a le oferi astfel sprijin emoțional și momente de prietenie. Implicarea constantă și pe termen lung a voluntarilor într-un proiect intergenerațional depășește granițele unei singure zi dedicată binelui, având un impact real în calitatea vieții vârstnicilor și demonstrând responsabilitate față de comunitate.
Alegerea agenției de a se implica în susținerea serviciului social Telefonul Vârstnicului este motivată de faptul că 3,8 milioane de persoane din România au vârsta peste 65 de ani, reprezentând 19% din populația rezidentă a țării (conform Raportului INSSE de la 1 ianuarie 2021). De asemenea, ritmul îmbătrânirii populației plasează țara noastră pe locul 2 în topul țărilor europene, în timp ce 1 din 2 vârstnici este afectat de singurătate.
“Fiecare voluntar contează pentru noi, căci știm cât de mult se bucură seniorii singuri de aceste conversații periodice, mai ales că ei sunt majoritatea singuri. Și acest angajament de durată ne bucură, venind din partea unor persoane tinere, cu multă energie pozitivă. Pentru vârstnicii care nu mai au pe nimeni aproape, orice ajutor contează, în orice formă,” a declarat Roxana Molocea, Coordonator Program Telefonul Vârstnicului și Asistent Social la Fundația Regală Margareta a României.
Anca Popescu, coordonatoare pentru al 4-lea an din partea UM România pentru Impact Day, a spus de asemenea:
“Ne bucurăm de acest eveniment în fiecare an, mai ales că ne stimulează să găsim resurse și soluții la probleme sociale, iar implicarea aceasta din postura de colegi de birou, chiar și în această perioadă în care practic toți lucrăm încă de acasă, ne ajută să descoperim și mai multe valori care ne unesc. E important să fim solidari între noi și în comunitățile noastre, și, ca și anul trecut, sperăm să aducem puțină speranță pentru cei care au mare nevoie în jur.”
“În fiecare an ne dedicăm o zi pentru comunitățile din jurul nostru care au nevoie de sprijin. E mai mult decât un exercițiu de altruism și implicare, e o reconfirmare și o întărire a valorilor noastre umane, pe care le scoatem astfel cel mai în față. Mă bucur că în fiecare an colegii au reușit să aducă câte un zâmbet pe buzele unor oameni mai puțin norocoși, și prin asta am fost împreună puțin mai buni în fiecare an. Anul acesta, în care care cu toții am suferit de izolare, am ales să fim solidari cu cei în vârstă, afectați încă și mai mult de singurătate în această perioadă, ” a declarat Mihai Trandafir, Managing Director al UM Romania.
Photo 178579054 © Simona Pilolla | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz