De când lucrează de acasă, românii cumpără mai multe decorațiuni pentru casă și grădină
Reading Time: 2 minuteDe când muncesc mai mult de acasă, românii par să se fi concentrat mai mult pe cumpărăturile online de pe segmentul home & deco, în special pe achizițiile de decorațiuni.
Cea mai notabilă creștere în intervalul martie-octombrie 2020 pe acest segment au avut-o decorațiunile pentru camerele de lucru, precum tablouri – reproduceri de autor, oglinzile de podea și ceasurile de perete, potrivit unei analize realizate de Biano.ro, marketplace home & deco ce reunește ofertele celor mai importante magazine online de pe acest segment.
Surpriza o reprezintă faptul că utilizatorii au cumpărat decorațiuni de sezon și pentru sărbătorile de iarnă, precum brazi de Crăciun artificiali ori ghirlande luminoase, încă din luna iunie.
În plus, ca o premieră pentru achizițiile home & deco online, o parte semnificativă a vizitatorilor Biano.ro s-a orientat și către decorațiuni din materiale sustenabile.
Traficul pe segmentul de decorațiuni de pe Biano.ro a crescut cu 10.000 de utilizatori de la lună la lună, în intervalul martie-octombrie 2020, interesul vizitatorilor fiind concentrat pe subcategorii de produse specifice pentru decorarea casei și a grădinii – top 3 fiind ocupat de tablouri (în special reproducerile de autor), oglinzile de podea și ceasurile de perete.
„Anul 2020 a redefinit experiența de cumpărare, tot mai mulți utilizatori cumpără online inclusiv decorațiuni sau cadouri de Crăciun pe care înainte le-ar fi cumpărat dintr-un magazin fizic. Retailerii care nu s-au gândit până acum să vină în online ori au considerat această verticală de business doar o alternativă ulterioară ar trebui să investească masiv în digital„, afirmă Irina Jereghea, Business Development Manager în cadrul echipei BIANO România.
În premieră pentru segmentul home & deco online din România, BIANO a activat în această vară căutarea folosind fotografii în versiunile desktop și mobile din site. Aceeași funcționalitate fusese activată și pe platforma de fashion glami.ro încă din octombrie anul trecut.
Lansat în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în șase alte țări pe parcursul a cinci ani: România (unde este prezent din 2018), Slovacia, Olanda, Brazilia, Ungaria și Portugalia.
În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate pe toate platformele. În 2020, compania estimează că va aduce venituri pentru parteneri de 150 de milioane de euro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz