Stiri

De 25 de ani, revista Biz scrie istorie în presă și evenimentele de business

Reading Time: 3 minute

Acum 25 de ani se lansa în România prima revistă de business. O revistă care aducea culoare într-o lume gri, cu accent pe oameni și tendințe, pe viziune și strategie, pe dinamism și spirit antreprenorial. Acest spirit este în ADN-ul Biz, brand care a rezistat, a crescut și s-a reinventat în ciuda adversităților.

În 25 de ani, Biz a devenit mai mult decât o revistă. Este o comunitate vie și o stare de spirit. Echipa Biz a inițiat și susținut campanii menite să schimbe mentalități, a marcat zeci de premiere românești și internaționale, arătând că nimic nu este imposibil. De la mutarea întregii redacții pentru o săptămână în 17 țări de pe patru continente pentru a realiza câte o ediție specială a revistei, în proiectul Biz World, la evenimente de business de top care țin mai multe zile la rând, Biz a devenit publicația care scrie istorie atât în presa românească cât și în cea internațională. Biz  a convins un CEO să facă schimb cu un al CEO și să conducă timp de o zi o altă companie, în proiectul Biz CEO Exchange, a devenit un reper pentru mediul de business prin topurile celor mai puternice branduri românești și s-a impus în acești 25 de ani ca lider în publishing, în zona de evenimente de business și de proiecte speciale.

Revistă, evenimente, proiecte speciale, festivaluri de business și tabere de digital & branding, Biz este și va rămâne o voce originală în peisajul media românesc.

„Am fost peste tot, am făcut ce-am vrut, am rămas la fel, tot aici, n-am plecat niciodată – ca să parafrazez un refren celebru. Biz este prima revistă de business din România, dar și revista care continuă să adune an de an noi premiere alături de o echipă unită și motivată. La aniversarea a 25 de ani, povestea Biz continuă. Cu planuri multe pentru cel puțin încă 25 de ani de acum înainte!”, declară Marta Ușurelu, owner Biz.

Săptămâna aceasta, Biz a reunit peste 600 de invitați sub cupola impresionantă a Palatului CEC din centrul Bucureștiului, o clădire “martor” al vremurilor în care s-a înfăptuit Marea Unire din 1918, pentru care piatra de temelie a fost pusă de către Regele Carol I şi Regina Elisabeta. Asemeni locului ales, Biz a fost și rămâne un martor al istoriei businessului românesc.

Gala Biz 25 de ani a celebrat temerarii din business, cultură și societate și a fost un prilej de întâlnire cu toți cei care s-au lăsat și se lasă inspirați de Biz. Partenerii galei au fost Banca Transilvania, LIDL, Danone, AQUA Carpatica, Regina Maria, Domeniile Samburesti, CEC Bank, Bucuresti Mall, Fan Courier, OSCAR Downstream, Boost 4 Life, Siviero Maria, BRD, Adrem și Ploom, Connectivity Partner: Vodafone, iar support partners: Privileg Catering, 5 to go, Zbrudurel & Scaparici, Maison Dadoo, Chilli Ideas, Mesageria cu Amintiri, 1664 blanc, SWAT Force și Jandermeria Română.

Laureații Galei Biz 25 de ani

  • Adrem – categoria Antreprenoriat
  • AQUA Carpatica – categoria Antreprenoriat
  • FAN Courier – categoria Antreprenoriat
  • 5 to Go – categoria Antreprenoriat
  • Ivatherm – categoria Antreprenoriat
  • OSCAR Downstream  – categoria Business
  • Banca Transilvania – categoria Business
  • Regina Maria – categoria Business
  • Vodafone – categoria Tehnologie
  • Mircea Tudor – categoria Inovație
  • Salt Bank – categoria Inovație
  • București Mall – categoria Leadership
  • Wargha Enayati – categoria Societate
  • Art Safari – categoria Cultură
Team

Recent Posts

Festivalul de film BIFF aniversează 20 de ani

Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…

4 ore ago

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor

Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…

4 ore ago

Educarea și informarea, o prioritate strategică pentru MagnaPharm

MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…

6 ore ago

Beatrice Chiș, ETi: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

7 ore ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

8 ore ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

8 ore ago