Categories: CompaniiStiri

Danone investeste 10 milioane de lei in noile produse

Reading Time: < 1 minut

Danone Romania a anuntat astazi lansarea unui nou pahar de iaurt, ce iese usor in evidenta. Majoritatea brandurilor Danone se vor regasi, incepand cu luna mai in noul pahar de iaurt. Transformarea presupune o investitie de 10 milioane de lei si are la baza modernizarea si implementarea unei tehnologii unice in fabrica Danone din Bucuresti.  

Romania este prima tara din estul Europei in care compania implementeaza aceasta inovatie. Paharul KISS, nume care deriva din sintagma “Keep It Simple & Safe”, a fost creat de Grupul Danone din dorinta de a lansa un format unic, cu un design ergonomic, mai usor de folosit de catre consumator.“ declara Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulandu-se pe parcursul a 8 luni si implicand o echipa de 50 de oameni din zona de productie si zona tehnica. 

“ Am investit peste 340 de milioane de lei in operatiunile noastre locale, iar aceasta noua investitie dovedeste increderea noastra in potentialul de dezvoltare al pietei romanesti ,” a adaugat Schulz.

Fabrica Danone din Bucuresti proceseaza aproximativ 50 milioane de litri de lapte in fiecare an, o parte din aceasta cantitate provenind de la ferme romanesti cu care Danone este partener inca din primul an de productie in Romania. Si cum iaurtul bun are nevoie de lapte de cea mai buna calitate, Danone Romania a sprijinit activ dezvoltarea fermelor romanesti prin programe dedicate, cu o valoare cumulata de peste 30 milioane de lei, in ultimii 10 ani .

Lelia Petrescu

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

5 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

5 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

5 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

5 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

7 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

9 ore ago