Danone, crestere cu 6% a veniturilor
Reading Time: < 1 minutVeniturile Danone Romania au depasit 484 milioane lei in 2015, in crestere cu 6% fata de anul precedent, anunta compania, intr-un comunicat de presa.
„Danone Romania a avut un an bun in 2015, an in care ne-am reconfirmat pozitia de lider pe segmentul de iaurturi, care reprezinta business-ul nostru principal. Evolutia pozitiva a venit ca urmare a redefinirii strategiei si a concentrarii pe iaurturile din gamele de sanatate activa, de rasfat si pentru copii, iaurturi cu plus valoare pentru consumatori”, declara Adrian Pascu (foto), director general Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Tarile Adriatice.
Iaurturile din gamele de sanatate activa, de rasfat si pentru copii din portofoliul Danone au crescut semnificativ, chiar si cu doua cifre, crestere sustinuta si de contextul economic favorabil. „Cred ca a contat mult si tendinta de a alege alimente cat mai sanatoase, tot mai vizibila pe piata locala, in conditiile in care iaurtul este un produs recunoscut pentru beneficiile sale digestive”, explica Adrian Pascu.
O contributie semnificativa la evolutia business-ului in 2015 l-a avut si extinderea productiei pentru alte piete din Europa, fabrica Danone din Bucuresti functionand deja ca un centru regional.
Spre exemplu, sortimente de Activia produse in Romania au ajuns anul trecut pe alte 12 piete europene. „Performanta foarte buna a fabricii si laptele de cea mai buna calitate ne ajuta sa producem cu succes si pentru alte piete. Fabrica noastra din Bucuresti foloseste majoritar lapte de la fermierii parteneri din Romania, procesand in jur de 50 milioane litri de lapte anual,” spune Adrian Pascu.
„Ramane o prioritate sa consolidam un business sustenabil si profitabil, care sa ne permita sa ne dezvoltam si sa ne continuam investitiile. Avem un inceput bun si in 2016 si sunt sigur ca ne vom continua constructia de valoare pentru companie, angajati, consumatori si societate in general”, a mai adaugat reprezentantul Danone.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz