Daniel Pana este Country Leader al SAS Institute din Bucuresti din martie 2013, responsabil de coordonarea tuturor operatiunilor pentru pozitionarea si consolidarea prezentei companiei pe piata romaneasca.
Anterior acestei pozitii a lucrat in cadrul BCR, unde a ocupat functia de Director Executiv al Diviziei de Marketing (2006 – 2012), Director Exectiv al Diviziei de Vanzari si Marketing (2004 – 2006), Director Executiv Adjunct al Directiei de Adminstrare a Retelei (martie 2004 – iulie 2004). Intre 1998 si 2004 a fost Area Sales & Marketing Manager la Husqvarna Romania, anterior in cadrul aceleiasi companii a ocupat functia de Foreign Trade Expert (1995 – 1998).
A absolvit Universitatea Bucuresti – Facultatea de Inginerie Aerospatiala. Este de asemenea absolvent al unui Exective MBA la Romanian American Postgraduate Schoolf of Business & University of Washington Business School si al unui Creative Leadership EMBA la Berlin School of Creative Leadership, precum si a numeroase traininguri si specializari in management, leadership creativ, vanzari.
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…